SP: Nokia 6230i og E-mail
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 14:05

Jeg har købt en ny Nokia 6230i for nylig og den har jeg efterhånden fået sat
helt op som jeg vil have den

men...

Så vidt jeg kan se er det kun muligt at sætte een E-mail-konto op på den. Er
det rigtigt ?

Jeg havde før den en Nokia 6600 hvor man havde mulighed for at sætte flere
E-mail-konti op men hvis jeg forsøger det på denne her mobilos ser det ud
til at gå helt i kage. Gør jeg mon noget forkert...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 14:12

Jeg HAR selv fundet ud af hvorfor jeg ikke kunne få skidtet til at virke og
det skyldtes at jeg selv havde klokket i det. Der er nu 3 e-mail konti opsat
i den og det fungerer fint.

Fra : Erik

Dato : 11-12-05 21:13

> Jeg HAR selv fundet ud af hvorfor jeg ikke kunne få skidtet til at virke
> og
> det skyldtes at jeg selv havde klokket i det. Der er nu 3 e-mail konti
> opsat i den og det fungerer fint.

Jamen hvordan?

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 03:22

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen hvordan?

Jeg havde kommet til at angive forkert konto på en e-mail-server og så
funkede det jo ikke.

For at ændre e-mail-konto skal man ind i "indstillinger" og i den finde
menuen "konfigurationer" og i den finde "personlige
konfigurationsindstillinger". Her aktiverer man den konto man ønsker at
anvende. Det er ikke den smarteste måde det er lavet på men da telefonen på
andre vigtige områder lever op til mine ønsker, så er det til at leve med.

Håber det var forklaring nok.