Firefox 1.5 er gået lidt i koks!
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-12-05 12:29

Som det ses på mit screenshot:
http://home1.stofanet.dk/front243/Firefox.png

Er firefox gået "lidt" i ged, under min statusbar er der et stort tomt
felt med et '^' tegn i! Det skete efter jeg forsøgte at installere
newsmonster (http://www.newsmonster.org/) og dernæst forsøgte at fjerne
den igen.

Er der nogle der ved hvilke filer jeg skal pille i for at få det i orden
igen?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-05 13:22

Den 06-12-05 12.28 skrev Thomas Jespersen følgende:

> Er firefox gået "lidt" i ged, under min statusbar er der et stort tomt
> felt med et '^' tegn i! Det skete efter jeg forsøgte at installere
> [...]

Det er en udvidelse, der driller. Enten har du ikke fået fjernet
newsmonster ordentligt, eller også har du fjernet for meget. Hvordan
fjernede du den?

Slå alle udvidelser fra i udvidelsesvinduet ved at højreklikke på dem og
vælge "Afbryd". Genstart Firefox. Nu skulle du gerne være sluppet for
fejlen. Slå udvidelserne til én ad gangen, indtil det går galt, så ved
du hvilken udvidelse, der er den skyldige. Du kan så afinstallere den
fejlbehæftede udvidelse og derefter geninstallere den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de