Skar halsen over på sin hund
Fra : kaundapower

Dato : 06-12-05 11:20

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=406254

At nogen kan få sig selv til at være så ond, det er ikke til at forstå.
Han burde ha så mange tæsk så at hans mor ikke ville kunne kende ham igen.
eller endnu bedre, samme behandling som han gav sin hund.

Jeg blev så arig da jeg læste det, så jeg skulle lige af med lidt galde.

Mvh Kenneth

Fra : vel

Dato : 06-12-05 11:31

"kaundapower" <kaunda@Power.xn--gt-1ia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller endnu bedre, samme behandling som han gav sin hund.
>
> Jeg blev så arig da jeg læste det, så jeg skulle lige af med lidt galde.

Kunne ikke være mere enig!

HP

Fra : Holm

Dato : 06-12-05 12:24

> [...]
> eller endnu bedre, samme behandling som han gav sin hund.
>
> Jeg blev så arig da jeg læste det, så jeg skulle lige af med lidt galde.

Føj for den lede, en psykopat uden lige!
Jamen jeg er ligeså arrig som i andre..hvordan F..kan folk være sådan??
Jeg er rystet..igen!

Holm

Fra : Hanne

Dato : 06-12-05 14:21

Ja han sku F..... selv prøve at få samme tur sådan en Nar.

vh Hanne

Fra : Georg

Dato : 06-12-05 14:45

Her i vores hyggelige inkonsekvente vatpikland kan man jo gøre lige som man
har lyst til. Hvis straffene afspejler grusomheden af ugerningen, så er man
jo en rigtig slem fyr, hvis man hæver en legetøjspistol i en bank, men at
mishandle et dyr sådan, det er helt iorden, næsten, så får man kun en bøde
(måske) og det er da ikke så slemt...

Georg

Fra : js

Dato : 06-12-05 16:19

Holm skrev:

> Føj for den lede, en psykopat uden lige!
> Jamen jeg er ligeså arrig som i andre..hvordan F..kan folk være sådan??
> Jeg er rystet..igen!
>
> Holm

Det har man da gjort med grise i mange år

Jørgen O

Fra : jopa

Dato : 06-12-05 16:38

js skriblede bla:

> Det har man da gjort med grise i mange år

De har nok ikke ligget og lidt i flere timer.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-12-05 17:25

On Tue, 6 Dec 2005 16:38:16 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>De har nok ikke ligget og lidt i flere timer.

De er så til gengæld nok blevet kørt på en lastbil, sammenpakket, i
timevis.

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-12-05 09:07

> De er så til gengæld nok blevet kørt på en lastbil, sammenpakket, i
> timevis.

Ja, men dog ikke med halsen skåret over. Det er da først nu, at der
begynder at blive langt mellem Danske slagterier. Så skal de køre langt, det
har vi jo så alle været med til at bestemme. Så nu skal vi jo ikke råbe for
højt, om de ting, som vi selv bestemte, fordi nærigheden tog overhånd, da vi
gik med indkøbsvognen.

M.V.H.....Benny..

Fra : JBH

Dato : 06-12-05 17:34

"js" <0h@paradis.dk> wrote in message

> Det har man da gjort med grise i mange år

Ja, men burde du ikke lige nævne at de bliver bedøvet med gas inden de
"stikkes".

mvh
JBH

Fra : js

Dato : 06-12-05 21:14

> Ja, men burde du ikke lige nævne at de bliver bedøvet med gas inden de
> "stikkes".
>
> mvh
> JBH

Jo de sidste år i hvert fald på slagteriet.
Hvad med hjemmeslagter.

Nå jeg går absolut ikke ind for det, hverken med hunde eller grise

Jørgen O

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-12-05 09:14

"js" <0h@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvad med hjemmeslagter.
>
> Nå jeg går absolut ikke ind for det, hverken med hunde eller grise

Det er jo nødvendigt, med grisene... Grisen må jo ikke dø i knaldet, for så
er den lige til at smide ud. Grisen skal forbløde. De er blevet bedøvet, i
rigtigt mange år... Først medicinsk, men det var ikke så pokkers godt,
specielt ikke for os, som skulle spise dem. Gassen virker bedre, fordi den
også i en vis udstrækning beroliger grisen. Altså har lidt af, den samme
virkning, som når i får lattergas ved tandlægen.

Hjemmeslagteren, der får den boltpistolen.

M.V.H.....Benny..

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 17:17

Sindsygt !
Hvad Fanden sker der med folk og deres forhold til dyr ??????
Det er efterhånden tit der er tale om mishandlinger, kat hængt, kat fået
stukke øjne ud, hund slæbt efter bil (hvordan fanden kan man "glemme" sin
hund?), og sådan kan man blive ved.
Jeg fatter ikke nogle kan være så onde, lad os så få det dyrepoliti der er
brug for og den straf der skal til for mishandling af dyr, det er sgu ikke
nok med en skide bøde!!!!!!!!!!

Fra : fam. Ager

Dato : 06-12-05 17:48

bare en opfordring til at give jeres underskrift når nu er er "oppe og
køre"...
http://www.petitionspot.com/petitions/tougherpenalties

hvis i ikke allerede har gjort det!

mvh. marie

Fra : Is

Dato : 06-12-05 19:07

"Simonsen" <frankoginge(snabelA)simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Sindsygt !
> Hvad Fanden sker der med folk og deres forhold til dyr ??????

Hvorfor kun dyr ?? hvad med deres børn ??? var der ikke også noget med
knive & børn ????

De døde måske straks, men alligevel.

Det er måske godt man ikke bor på Fyn ?

Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 20:08

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Simonsen" <frankoginge(snabelA)simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvorfor kun dyr ?? hvad med deres børn ??? var der ikke også noget med
> knive & børn ????
>
> De døde måske straks, men alligevel.

Du har ret, men nu er det dk.fritid,dyr,hund nyhedsgruppen. Og JA til det er
forfærdeligt når det går ud over børn at det "slår klik" (mildt sagt) for en
forældre eller hvilken som helst anden person der går amok over for
sagesløse !

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-12-05 09:24

> [...]
> brug for og den straf der skal til for mishandling af dyr, det er sgu ikke

Skal vi så ikke, få tingene sat på plads....???

Den hængte kat ( i Hadsund ) Sikkert nogle fjolser, men en eller anden ide
om, at de har en forkvaklet religion. Altså en af dem, hvis bibel ikke kan
købes hos boghandleren. Det er selvfølgelig også meget rart, at have en
religion, hvor man selv bestemmer reglerne.
Katten med øjnene stukket ud, kender jeg vist ikke til.
Hunden efter bilen... Den var ikke glemt. Føreren havde intet at gøre, med
at have bundet hunden til bilen. Det var, en lidt tankeløs gerning, men
udført af hans 16 årige søn, som jo altså ikke havde nogen ide om, at bilen
skulle ud at køre. En anden hund, er blevet slæbt, helt bevidst, gennem en
hel by, og hele byen ved, hvem der gjorde det, men de tør ikke fortælle det.
Så lige i disse situationer, hvad ville dit dyrepoliti hjælpe.... Intet.
Det er helt fint, man tænder af, på sådanne hændelser, men ikke, når det
sker på sådanne vilkår, at man bare gør ondt værre.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 20:41

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det.
> Så lige i disse situationer, hvad ville dit dyrepoliti hjælpe.... Intet.
Det har du ret i, det vil ikke hjælpe en skid så længe der ikke ER noget
dyreværnspoliti,,
og slet ikke så længe vi bare læner os tilbage og siger : Hvad vil det
hjælpe!
Det er generelt at den danske straffelov er for slap, det hele er sgu for
nemt efter min mening.
Tag feks et kik på www.alledyrsret.dk under dyreværnssager,(sørgelig og
hovedrystende læsning) og det er bare en lille procentdel
af dyreværnssager de når at tage sig af.
MVH Inge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-12-05 00:17

> [...]
> hovedrystende læsning) og det er bare en lille procentdel
> af dyreværnssager de når at tage sig af.

Tja, jeg ved sgu ikke rigtigt, Formanden forekommer mig, at være lidt af en
klaphat. Man opnår på ingen måder et sundt arbejdsklima, ved at kalde dem,
som man skal arbejde med, Kraftidioter og alt andet godt.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-05 17:16

> [...]
> dem,
> som man skal arbejde med, Kraftidioter og alt andet godt.

Hvem er det han kalder kraftidioter og andet godt,
er det politiet fordi de ikke vil/kan gøre noget ved de sager der dukker
frem?, eller er det de folk der ikke lige har "tid" til at passe deres dyr
ordentlig?
Jeg mener han er en af de (desværre) få, der tør at tage fat i røven på de
mennesker (i mine øjne Kraftidioter) der mishandler dyr, han tør sige hvad
han mener
og det mener jeg sgu er helt fint.
Det er bare synd han ikke kan nå ud til alle de andre sager.
Var der flere af hans slags, holdt en hel by ikke kæft med hvem der feks
havde slæbt
en hund gennem en by efter en bil, det er for slapt bare at lukke øjnene og
"håbe på det bedste"
MVH Inge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-12-05 11:07

> [...]
> havde slæbt
> en hund gennem en by efter en bil, det er for slapt bare at lukke øjnene

Du bragte selv linket, så jeg går ud fra, at du har læst hvad der står.
Uanset hvad, så gavner det intet, at manden ikke forstår sig på, hvordan man
kommer frem med det man gerne vil pointere. Han får kun rettet hele focus,
på sin egen person, og egentligt fjernet det fra sagen, for både dyrplageren
og politiet ser rødt, når de ser herren.
Hvis han nu i stedet, sagligt fremførte sin sag, og færdigt arbejde, så
ville han nå meget længere. Men som alle andre, må han finde sig i, at der
er en ekspeditionstid sådanne steder. Er det ting, som til syvende og sidst,
skal afgøres i retten, så må en betjent ikke stå og give den ene eller den
anden ret, for manden er uskyldig, til det modsatte er bevist. Betjenten
skal kun indsamle data, og danne sig, " Sit eget indtryk " som han i givet
fald, skal aflevere, som sit vidneudsagn i retten. Det var vel der, du
gerne ville have sagen hen, for det er der, den store straf kan gives....
Politimesteren, kan kun give manden en bøde, og så er den potte ude. Det
kan godt være, at man ikke mener, at det er godt nok, men som jeg altid har
skrevet herinde... Loven er ikke skrevet, for at være retfærdig, men for at
kunne placere, ansvar & skyld... Og er det offentlige indblandet, så for at
kunne fritage dem, for skyld.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-05 18:42

> [...]
> at
> kunne placere, ansvar & skyld... Og er det offentlige indblandet, så for

Du kan tro jeg har læst hvad der står, og jeg er ikke enig med dig.
Det er et stort stykke arbejde han ligger for dagen, manden har jo ret,
det kan være det er derfor både dyrplageren og politiet ser rødt, når de ser
herren.
Beviserne er der i form af fotos, i mange af sagerne er politiet med ude at
kikke,
eller værre endnu, de vil dukke op dagen efter, men kommer ikke.
Det er en af grundene til det er på tide at få et dyrepoliti, er der en
anmeldelse
om elendige forhold skal det sgu være NU, og ikke om 8 dage.
Feks lejligheden der er fraflyttet, det der var tilbage var 1 hund og 2
katte uden føde,
(naboer fodrede kattene men hvad med hunden?)
skal de vente på politiet har "tid" til at tage ud efter dem eller tage en
snak
med personen der boede i lejligheden (der er jo ekspeditionstid!)
Inden politiet dukker op er de måske døde af sult og tørst,
sikkert ikke den mest behagelige måde at
komme herfra på.
Det politi vi har i dag, kan ikke tage sig af dyrevelfærd,
det skal vi have et dyrepoliti til.
Og nej, loven er ikke skrevet for at være retfærdig,
det kan man da se.
MVH Inge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-12-05 00:34

> [...]
> Det er et stort stykke arbejde han ligger for dagen, manden har jo ret,
> det kan være det er derfor både dyrplageren og politiet ser rødt, når de

At han har ret, berettiger ham ikke, til at være grov og uforskammet.
Jeg kan heller ikke se, hvad det skulle gavne ham, andet end han er
nogenlunde sikker på, at de ikke gider høre på ham.

> Beviserne er der i form af fotos, i mange af sagerne er politiet med ude
at
> kikke,
> eller værre endnu, de vil dukke op dagen efter, men kommer ikke.

Tja, men der er jo så desværre den lille hage, at få en sag gennem retten,
varer sådan ca 3 år, og koster en mindre herregård, både i Kroner og ører,
og en masse mandetimer... For at ende med en dom, hvor han sikkert skal
betale sagens omkostninger, men havde han ikke råd til at passe sine dyr, så
er det tvivlsomt, at de nogensinde får en krone hjem. Ligeledes, opstår der
et nyt problem, hvis dyret skal beslaglægges, så hænger de på udgiften, og
kassen er slunken i forvejen, så hvem ved, det har måske også en lille rolle
i deres manglende lyst til at deltage. Men måtte Politiet prioritere mellem
sagerne i dag, så er chancen der for, at det må de også i morgen, og i
dagene fremover, og forhåbentligt vælger de, de vigtigste sager, når de ikke
har folk, til at klare alle sagerne. At sagerne om dyrevelfærd, så ikke
falder ind under dette, er uheldigt for dyrene.

> Det er en af grundene til det er på tide at få et dyrepoliti, er der en
> anmeldelse
> om elendige forhold skal det sgu være NU, og ikke om 8 dage.

Jamen det ville da være dejligt, men desværre nok ikke særligt realistisk.
Jeg ved godt, at man kan blive skrækkeligt imponeret, når man ser TV fra USA
og England.... Men det er vist mest " For the show ". Da i hvert fald i USA,
er det helt og holdent, privat financieret, og de flotte uniformer til
trods, helt uden autoritære beføjelser, og skal der udøves autoritær magt,
så sker det sammen med en almindelig politipatrulje. Hvis man så hørte
ordentligt efter... Så var der i New York vistnok 8 eller var det 10
personer der kørte ud. Det i en by, med mere end 8 Milloner indbyggere,
altså mange flere mennesker, end i hele Danmark. Det var vel at mærke, kun
New York City. Hvis de skal dække Staten, New York, så er det ca 19,2
Millioner indbyggere. Los Angeles, 3,7 Mill har vi har set fra, og de var
endda godt med, de havde vist hele 8, som vist var det samme, som de havde i
Miami, Sådan bare til sammeligning, så har Miami dade county 2,2 Mill
indbyggere, uden Broward & Palm Beach. Vil du have dem med, så lægger du 2,7
Mill til, så uanset hvad man så end vil mene, sådan et dyrepoliti er værd,
så forslår det vist, som en skrædder et vist sted.

Hvordan det ser ud for England, det ved jeg ikke. Men efter hvad jeg har
hørt derfra, så er de, helt og fuldt, " Politibetjente " og har derfor,
visse autoritære beføjelser. Men det er vist ikke fordi de gavner stort, for
det er stadig ret svært, at få lov til at fjerne dyr, hvis ikke ejeren selv
giver sin tilladelse. Og igen er antallet meget begrænset. I London var der
vist kun 1 bil.... Og London er jo altså en by, på størrelse med det halve
Sjælland.

Det vil desværre, altid tage tid, for skal der tages drastiske skridt, så
skal der en dommerkendelse til.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 17:14

> Jamen det ville da være dejligt, men desværre nok ikke særligt realistisk.

Mit gæt er at det ikke vil tage flere år før vi har et, der er vel ved
at være så meget pres på de forskellige politikkere at de ser sig mere
eller mindre tvunget til at tage sig sammen mht dyrevelfærden,
bare se hvad der sker med de forskellige transporter af slagtedyr,
de blev aldrig tjekket for år tilbage, det sker så nu, bare ærgeligt det
ikke er dem alle

> [...]
> Mill til, så uanset hvad man så end vil mene, sådan et dyrepoliti er værd,
> så forslår det vist, som en skrædder et vist sted.

Det kan du have ret i, men er det ikke bedre at nå lidt, end slet ingen ?
og jeg mener, vi har stadig vores dyreværnslov at gå efter.
Og de autoritære beføjelser skulle jo gerne følge med et dyreværnspoliti,
ellers var det jo ikke et "politi" men en dyreværnsorganisation.

> [...]
> Sjælland.
> Det vil desværre, altid tage tid, for skal der tages drastiske skridt, så

Hmmmm, fatter ikke ejeren skal give tilladelse til de fjerner misrøgtede
dyr.
(en spritbilist siger vel heller ikke ja til de beslaglægger hans bil)
Her hjemme kan dyr fjernes uden tilladelse fra ejer, det "lyder" det da til
iflg. dyreværnsloven.
Men alt i alt, hjulene drejer for langsomt rundt, der sker for lidt i de
grove og grusomme tilfælde, og jeg syntes der bliver flere og flere
(eller der bliver skrevet/vi høre om flere og flere)
MVH Inge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-12-05 17:36

> [...]
> bare se hvad der sker med de forskellige transporter af slagtedyr,
> de blev aldrig tjekket for år tilbage, det sker så nu, bare ærgeligt det

Det er, for så vidt, ikke et dyrepoliti vi har brug for. Vi har brug for en
lille ændring i loven, således, at et dyr, ikke længere er en ting, men at
det bliver betragtet som et levende væsen. Og hvad endnu værre er,
vi har brug for mennesker, som kan skelne mellem, rigtigt og forkert.
Altså når mennesker, kan bruge deres fælles børn, som et våben i en
skilsmisse, så kan du jo forestille dig, hvordan folk kan finde på, at
anmelde andre, for deres dyr, upåagtet, at der ikke er noget at
udsætte på dyreholderen. Fordi en anden, ikke holder hund på den
måde, som en anden person selv ville gøre, betyder jo ikke automatisk,
at den bliver misrøgtet.

> [...]
> Og de autoritære beføjelser skulle jo gerne følge med et dyreværnspoliti,
> ellers var det jo ikke et "politi" men en dyreværnsorganisation.

Jo da, men det er der vist kun England der har, og det er, efter hvad jeg
har forstået, kun London, og kun denne ene bil, og det må vi jo indrømme.
Er faktisk lige så godt, som ingen.

> [...]
> grove og grusomme tilfælde, og jeg syntes der bliver flere og flere
> (eller der bliver skrevet/vi høre om flere og flere)

Man kan indgive en anmeldelse, så kan du blive sigtet, hvilket så vil
medføre, at du sikkert bliver afhørt... Så kan Politiet afgøre, om de
vil rejse tiltale. Men det skal være meget groft, før dette sker, for det
koster politikredsen, en frygtelig bunke penge, og mandetimer, og det
ender som regel med, at der falder en dom, som politiet finder, ligger
så tæt på bagatelgrænsen, så det er ikke ulejligheden værd, eller for
dem, endnu værre, en frifindelse. Så derfor er det kun, de aller værste
sager, der nogensinde kommer så langt. Der hvor man er sikker på,
at der vil falde en dom, som står mål med anstrengelserne.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 19:50

> [...]
> lille ændring i loven, således, at et dyr, ikke længere er en ting, men at
> det bliver betragtet som et levende væsen.

Ændring af loven er ikke nok, der vil altid være folk der ser dyr som ting
eller "brug og smid væk", + den dyreværnslov vi har, er jo egentlig
"god nok", den bliver bare ikke efterlevet + der sker for lidt ved ikke
at følge den, det koster ikke meget, at mishandle dyr.

< Og hvad endnu værre er,vi har brug for mennesker, som kan skelne mellem,
rigtigt og forkert.

Dem der ikke kan, er desværre i flertal.
Mener manglene opdragelse ofte er grunden til folk er
ligeglade med alt andet levende end dem selv,
det er "ting" der er til, for deres skyld.

> [...]
> udsætte på dyreholderen. Fordi en anden, ikke holder hund på den
> måde, som en anden person selv ville gøre, betyder jo ikke automatisk,

Det er rigtigt, derfor er det nødvendigt at de tager ud og kikker på
sagerne.
Og dette vil tage meget tid med mindre de vil forlange at man kommer
med lidt beviser feks i form af feks fotos, og vil det ikke være meget
normalt at fremskaffe lidt beviser inden man kommer med en anklage?

> Jo da, men det er der vist kun England der har, og det er, efter hvad jeg
> har forstået, kun London, og kun denne ene bil, og det må vi jo indrømme.
> Er faktisk lige så godt, som ingen.

Og hatten af for England, de er noget længere fremme end os,
når det kommer til dyrevelfærd.
Feks ligger deres søer ikke bundet mere som de gør her i DK.
En bil/et hold, der er på dyrenes side, er bedre end ingen

> Man kan indgive en anmeldelse, så kan du blive sigtet, hvilket så vil
> medføre, at du sikkert bliver afhørt...

Mon ikke man bliver afhørt, inden man bliver sigtet?

> [...]
> sager, der nogensinde kommer så langt.
>Der hvor man er sikker på,
> at der vil falde en dom, som står mål med anstrengelserne.

Hvornår er det så en slem sag ? mener det er slemt nok når feks en tyrekalv
skal vente i smerte i flere dage på at dø, landmanden var ligeglad for den
ville jo dø
af sig selv på et tidspunkt (loven blev IKKE efterlevet)
Hvad med den hund der har sat gang i vores diskussion, blev loven overholdt
mht
at aflivninger skal foregå hurtigt, smertefrit og uden angst?
Nej, det blev den ikke
Loven er udmærket (den kunne være bedre) den bliver bare ikke overholdt,
det koster for lidt at være dyremishandler.
Dyreværnsloven er faktisk "klokkeklar", den bliver bare ikke fulgt,
da der ikke er nogle myndigheder til at passe op på den.
Mvh Inge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-05 13:43

> [...]
> "god nok", den bliver bare ikke efterlevet + der sker for lidt ved ikke
> at følge den, det koster ikke meget, at mishandle dyr.

Derfor er det stadig loven, der danner grund for, hvad der skal ske, og så
længe den er, som den er, sker der ingen ændringer.

> Dem der ikke kan, er desværre i flertal.
> Mener manglene opdragelse ofte er grunden til folk er
> ligeglade med alt andet levende end dem selv,
> det er "ting" der er til, for deres skyld.

At det bliver til mange tilfælder idag, falder nok lidt sammen med, at
forholdene mellem mennesker, ikke længere er så solide, så et par får hund,
og kort efter, er de to enlige, ingen af dem har tid eller plads til hunden,
hverken økonomisk, fysisk, eller psykisk.

> [...]
> med lidt beviser feks i form af feks fotos, og vil det ikke være meget
> normalt at fremskaffe lidt beviser inden man kommer med en anklage?

Uh, det er slet ikke nødvendigt.... Du skal bare være med på moden.... Så
peg på en herre på gaden, og sig pædofil, så behøver du intet bevis... Se
bare hvor mange mandlige pædagoger der er tilbage i børnehaverne nu... Det
bliver et rystende lille tal, for det var jo komplet umuligt for dem, at
blive renset, når bare en var kommet til at hviske ordet.

> Og hatten af for England, de er noget længere fremme end os,
> når det kommer til dyrevelfærd.
> Feks ligger deres søer ikke bundet mere som de gør her i DK.
> En bil/et hold, der er på dyrenes side, er bedre end ingen

Der er jeg bange for, at du tager fejl.... Nok kan de Danske betjente være
tunge at danse med, men så slemme er de nu heller ikke. Men for at det kan
forklares tilfredsstillende, så skal du nok snakke med en Englænder. Du
behøver ikke tænke længere tilbage, end da BSE blev opdaget i Danmark....
Tænk så på, de udsendelser vi så i TV fra England. Så nej, jeg tror
Englænderne er ret så misundelige på os. Det er vist stort set alle
folkeslag. Det er vist kun os selv, der syntes, at alt er bedre alle andre
steder.

> Mon ikke man bliver afhørt, inden man bliver sigtet?

Nej faktisk ikke. For bliver du sigtet, har de vel selv konstateret, at der
måske var noget om snakken. Hvis de ikke syntes det, ville du næppe opdage,
at du var blevet anmeldt. Sådan vil jeg da håbe det er.

> [...]
> Dyreværnsloven er faktisk "klokkeklar", den bliver bare ikke fulgt,
> da der ikke er nogle myndigheder til at passe op på den.

Normalt vil en tyrekalv dårligt nå at opdage, at den er blevet født, før den
er aflivet, for det kan simpelthen ikke, med mindre den er af en usædvanlig
god afstamning, betale sig at føde op. Hvor meget smerte de føler, det er
ikke let at blive klog på. Mit ene får brækkede benet, og det endda så
godt, at det bare dinglede, men man kunne stadig gå hen og kæle med hende.
Ja faktisk havde jeg, lidt dårlig samvittighed, da hjemmeslagteren gav hende
boltpistolen, for var det nu virkeligt også nødvendigt.

Hvis du mener, at loven er så klokkeklar, så skal du jo i grove træk,
anmelde samtlige dyrlæger, for alle har aflivet hunde, som har rystet af
skræk i halve, ja sommetider hele timer i venteværelset, på at blive
aflivet. Ved siden af dette, er selv øksen, meget human, hvis ham der har
den i hånden, har forstand på, og næn til at bruge den.

Hvorfor denne store ståhej over denne ene hund.... Langt flere høns, ender
livet på den måde. Alle Grise, får skåret pulsåren i halsen over, medens
den hænger i et bagben. Mange fugle, ender deres liv, af sult og tørst.
Fordi forældrene har givet ungerne sådan en, i et svagt øjeblik, og
overlader den totalt til børnene, og glemmer, at det er ikke børnenes dyr,
det er familiens dyr.

Det samme gjalt jo Bella... Stor ståhej... Nu hørte jeg så i radioen... At
DKK har politianmeldt ejeren.... At de har gjort det ud fra, hvad de har
hørt i DR & TV 2... Se så syntes jeg jo, at det må være helt på sin
plads... At politianmelde DKK, for ikke at sætte sig ordentligt ind i
tingene. De kunne jo starte med, at høre den lokale betjent, som deres
Lokale TV havde et interview med, og som i klar Dansk tale, fortalte hvad
der var sket. Da Politiet jo allerede var inde i sagen, og havde været det,
helt fra starten, så må denne anmeldelse, vel nærmest kunne betragtes som
værende, et spil for galleriet.

M.V.H.....Benny..

Fra : JBH

Dato : 06-12-05 17:28

"kaundapower" <kaunda@Power.xn--gt-1ia.dk> wrote in message
> [...]
> eller endnu bedre, samme behandling som han gav sin hund.
>
> Jeg blev så arig da jeg læste det, så jeg skulle lige af med lidt galde.

Er er en som kan fremskaffe et navn på manden og hans adresse. Det kunne da
være der var nogen som kunne have lyst til at hilse på ham.....

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 06-12-05 23:16

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message

> Er er en som kan fremskaffe et navn på manden og hans adresse. Det kunne
da
> være der var nogen som kunne have lyst til at hilse på ham.....

http://www.fyens.dk/article/573000

Mand. 41 år. bor alene på en ejendom på Ferritslevvej i Ullerslev og
ejendommen har kælder.

Han kunne måske findes blandt disse mennesker. i alt fald er der sikkert
nogen her iblandt som ved hvem han er.

http://www.krak.dk/grids/Subpages/GridRightRows2.asp?BY=ullerslev&data=t&HUS
NR=&vej=ferritslevvej&POSTNR_FRA=&pageArea=Person&Map_left=&Map_right=&Map_t
op=&Map_bottom=&Tagning=2.Pers_Fors%2FKN_Sog&navn=&Adresse=ferritslevvej&POS
TNR_BY=ullerslev&tlf=&sog=S%F8g

Det var dyrlæge Poul Borch Nielsen fra Dyreklinikken i Rynkeby som
efterfølgende måtte aflive hunden.

Hvis nogen i området ved hvem hundemishandleren er så hold jer ikke tilbage
for at aflægge ham et visit og sig fy fy til ham.

Fra : Gert

Dato : 06-12-05 23:38

On Tue, 6 Dec 2005 23:15:52 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>da

>Hvis nogen i området ved hvem hundemishandleren er så hold jer ikke tilbage
>for at aflægge ham et visit og sig fy fy til ham.

Er du total lam i roen - eller er du bare blind af ophidselse lige nu?

Fra : Georg

Dato : 07-12-05 00:03

"Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er du total lam i roen - eller er du bare blind af ophidselse lige nu?

Jeg havde da ikke noget imod, at aflægge et lille visit

Georg

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 10:16

> Jeg havde da ikke noget imod, at aflægge et lille visit
>
> Georg

Så finder du ud af hvad straffen for "vold mod sagesløs" er,
god fornøjelse med det.

/Jens

Fra : Georg

Dato : 07-12-05 13:01

> Så finder du ud af hvad straffen for "vold mod sagesløs" er,
> god fornøjelse med det.

Vidste du, at straffen for at lave manden til en grøntsag er mindre end hvis
han blev slået ihjel?!

Det er jo et inkonsekvent vatpikland vi lever i Den ultimative straf er
vel netop at lemlæste svinet, og gerningsmanden slipper formentlig med max
6 år

Georg

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 13:14

> Vidste du, at straffen for at lave manden til en grøntsag er mindre
> end hvis han blev slået ihjel?!

De fleste er nok klar over at det er mord der giver max straf.

> Det er jo et inkonsekvent vatpikland vi lever i Den ultimative
> straf er vel netop at lemlæste svinet, og gerningsmanden slipper
> formentlig med max 6 år
>
> Georg

Har du prøvet at sidde i fængsel siden du ikke regner 6 år i skyggen for noget,
jeg skulle personligt ikke nyde noget af at sidde fængslet så meget som 6 timer.

/Jens

Fra : Georg

Dato : 07-12-05 13:18

"Georg" <sofussnuden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er jo et inkonsekvent vatpikland vi lever i Den ultimative straf er
> vel netop at lemlæste svinet, og gerningsmanden slipper formentlig med

Måske jeg skylder at nævne hvad der ville være en passende lærestreg for
sådan en idiot: Slå ham bevidstløs med et kraftigt jernrør, derefter skære
sener og muskler i underbenene over, prikke øjnene ud, og med en kraftig
mukkert smadre benene især fødderne så der ikke er knogle tilbage der er
større end 2 cm (gælder osse lårbensknogler og skinneben) og til slut smide
en gang syre i hovedet på ham. Så kontakter man politi og falck og venter
pænt....Måske man vil blive idømt forvaring, men om ikke andet, har skabt
debat om de latterlige straffe der er for dyremishandling! Jeg forstår ikke,
at politkerne ikke vågner op!!

Georg

Fra : Gert

Dato : 07-12-05 13:52

On Wed, 7 Dec 2005 13:17:34 +0100, "Georg" <sofussnuden@gmail.com>
wrote:

> [...]
>debat om de latterlige straffe der er for dyremishandling! Jeg forstår ikke,

Er det dig de kalder "Slagteren fra Skt. Hans" ?

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 14:28

Georg wrote:
> [...]
> knogle tilbage der er større end 2 cm (gælder osse lårbensknogler og
> skinneben) og til slut smide en gang syre i hovedet på ham.

Jeg tror du trænger til at tale med en psykiater om de fantasier du har.

/Jens

Fra : Georg

Dato : 07-12-05 14:36

> Jeg tror du trænger til at tale med en psykiater om de fantasier du har.

Jeg er sikker på, at andre vil medgive der skal andre boller på suppen når
det gælder dyremishandling, eller er jeg helt galt på den når jeg er
utilfreds med man slipper med en bøde for sådan en opførsel?

Georg

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 15:33

> [...]
> suppen når det gælder dyremishandling, eller er jeg helt galt på den
> når jeg er utilfreds med man slipper med en bøde for sådan en

Du finder sikkert ikke nogen her i gruppen der ikke synes der burde
blive strammet op for dyrerværnslovgivningen.
Det var dine sygelige fantasier jeg opponerede imod, når man går og
gør sig den slags tanker omkring sadistisk vold mener jeg man har et problem.
Der er stor forskel på at mene at mande bør have et par på hovedet og på
at sætte sig ned og skrive en sadistisk udredning om hvad han bør udsættes for.

/Jens

Fra : Georg

Dato : 07-12-05 14:41

> Jeg tror du trænger til at tale med en psykiater om de fantasier du har.

Lidt ligesom jeg synes det er iorden at udøve selvtægt mod pædofile...

Georg

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 15:35

> Lidt ligesom jeg synes det er iorden at udøve selvtægt mod pædofile...
>
> Georg

Det er personer som dig der gør mig så glad for den restrektive våbenlov
som vi heldigvis har her i landet.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-12-05 16:35

"Georg" <sofussnuden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt ligesom jeg synes det er iorden at udøve selvtægt mod pædofile...
>
> Georg

Det forekommer mig noget billigt, at hænge andre ud, og så endda afsløre, at
man ikke er spor bedre selv.
Det kan godt være, at en pædofil er et svin, men han har immervæk, samme
rettigheder som dig.
Selvtægt er noget forfærdeligt noget, og desværre ser man jo tilfælder, hvor
ham, der troede han skulle være en helt, blev til en skurk.

M.V.H.....Benny..

Fra : Winther

Dato : 07-12-05 16:24

> Jeg tror du trænger til at tale med en psykiater om de fantasier du har.
>
> /Jens

Na.. hjælper nok ikke, ham der skrev American Psyko løber da vist frit
omkring endnu.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-12-05 16:28

> [...]
> pænt....Måske man vil blive idømt forvaring, men om ikke andet, har skabt
> debat om de latterlige straffe der er for dyremishandling! Jeg forstår

Hvis det skal være til det samfund du efterlyser, så vil jeg udstyre dem med
sovemiddel. Men nu er der heldigvis ikke så mange, der har lårben &
skinneben i fødderne

M.V.H.....Benny..

Fra : jopa

Dato : 07-12-05 20:47

Georg skriblede bla:

> [...]
> idømt forvaring, men om ikke andet, har skabt debat om de latterlige
> straffe der er for dyremishandling! Jeg forstår ikke, at politkerne

Du har taget din medisin i dag ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : JBH

Dato : 07-12-05 18:45

"Gert" <Gert@yahoo.com> wrote in message

> Er du total lam i roen - eller er du bare blind af ophidselse lige nu?

Ak. atter en af disse pladderhumanistiske tåber som lider af
"Stockholmsyndromet"
For det første er der ikke nedlagt navneforbud mod at nævne mandens navn og
det kunne jo være at f.eks hundeopdrættere gerne ville vide hvem han er, så
de ikke sælger hund til ham.
For det andet har jeg jo ikke skrevet at han skulle slås til
lirekassemand.Man kan vel godt aflægge manden et visit uden at udøve vold.
Man kunne også sende ham nogle hundefækalier....

Mange vil nok mene at den straf manden får for hans u-gerning (typisk en
bøde på 2000kr og forbud mod at måtte holde hund i 5 år) er for lille, men
ligefrem at yde vold mod manden er ikke holdbart. Der er i alt fald nogle
som mener at den straf den gamle pædofile stodder i Tønder fik, som var 1,5
års fængsel for sex med en 11 årig, var for lille, men han er mig bekendt
ikke blevet fysisk overfaldet, (men han har vist nok en god aftale med den
lokale glarmester nu.)

Gert..Har du overhovedet artiklen ?.. Det tror jeg ikke, for så var du ikke
i tvivl om hvem der er lam i roen. Manden påstår det sagde "klik" for ham.
Han går i seng og konstaterer dagen efter at hunden stadig er i live,
alligevel vælger han at tage på arbejde og efterlade hunden. Jeg håber
fandme ikke sådan en psykopat har med levende væsener at gøre, for han er
iflg. en psykolog kandidat til at blive morder. Det er også en advarsel til
ikke fysisk at gå i clinch med ham.

mvh
JBH

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 22:16

JBH wrote:
> [...]
> lirekassemand.Man kan vel godt aflægge manden et visit uden at udøve
> vold. Man kunne også sende ham nogle hundefækalier....

Det kan du have ret i, men du leger med ilden når du medvirker aktivt
til at identificerer synderen, sker der ham noget drastisk vil du få et problem.
Alt hvad du har skrevet her vil kunnet printes ud og bruges i en retsag,
og bild dig ikke ind at du er anonym overfor Politiet her på Usenet.
At du nu trækker i land ændrer ikke på faktum om at du har opforordret
til selvtægt mod manden, tænk dig om en anden gang.

/Jens

Fra : JBH

Dato : 08-12-05 00:06

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> [...]
> At du nu trækker i land ændrer ikke på faktum om at du har opforordret
> til selvtægt mod manden, tænk dig om en anden gang.

Ja ja, det er godt med dig, du kan selv tænke dig om.
Jeg har ikke skrevet mere end man kan læse i avisen og finde på Krak, så det
kommer de ingen vegne med.

Mht min opfordring til "selvtægt", så skrev jeg

"Hvis nogen i området ved hvem hundemishandleren er så hold jer ikke tilbage
for at aflægge ham et visit og sig fy fy til ham."

Det er der heller ikke meget kød på. Hvis nogen vælger at begå fysisk vold
mod manden, er det et problem mellem dem og ham, jeg har ikke opfordret
nogen til at "overfalde" ham mere end verbalt.

JBH

Fra : pwh

Dato : 08-12-05 09:38

> Ja ja, det er godt med dig, du kan selv tænke dig om.

Det er jo også det jeg gør, jeg kan have min private mening om hvad
der bør ske med manden.
Men jeg proklamerer det sgu ikke på internettet

> [...]
>
> "Hvis nogen i området ved hvem hundemishandleren er så hold jer ikke
> tilbage for at aflægge ham et visit og sig fy fy til ham."

Jeg siger da heller ikke at du kommer ind og ruske tremmer, men bare det
at blive hevet igennem en retsag er nok heller ikke særligt sjovt.
Lad os nu antage at en psykopat evnt tager ud og tamper ham til lirekassemand
og bagefter fortæller Politiet at han da fandt adressen via Usenet i et indlæg
skrevet af JBH, hvor lang tid tror du så selv at det vil tage deres IT-afdeling
at finde frem til hvem du er.
Så det jeg mener er at man ALDRIG skal skrive noget på Usenet/Internet som
man ikke kan tåle at blive konfronteret med resten af sine dage.
Man er ikke spor anonym og det varer sikkert meget længe inden det bliver slettet.

/Jens

Fra : JBH

Dato : 08-12-05 22:05

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:rhSlf.10$yc5.8@news.get2net.dk...

> Det er jo også det jeg gør, jeg kan have min private mening om hvad
> der bør ske med manden.
> Men jeg proklamerer det sgu ikke på internettet

Hvorfor ikke ? Hvis man holder sig indenfor lovens rammer har man lov at
udtrykke sig i skrift og tale. ( måske din private mening ikke var indenfor
loven )

> Jeg siger da heller ikke at du kommer ind og ruske tremmer, men bare det
> at blive hevet igennem en retsag er nok heller ikke særligt sjovt.

Det vil i så fald være mit problem (en bøde på 500kr ? )
I det hele taget forstår jeg ikke din og Gert´s store interesse for ikke at
få mandens navn frem. I kan da være ligeglade, eller i det mindste forholde
jer til hvad han gjorde ved den hund, istedet for at have så travlt med alt
det jura fnidder fnadder om hvad man må og ikke må. Jeg er udemærket klar
over at man ikke må udøve vold mod andre.

Jeg så gerne ham hundemishandleren på forsiden af Ekstrabladet, med navn og
adresse, ligesom ham psykopaten for nylig, som ville øve udspring fra
Storebæltsbroen efter at have myrdet hans 2 små døtre, Han blev eksponeret i
avisen med navn og adresse..

> [...]
indlæg
> skrevet af JBH, hvor lang tid tror du så selv at det vil tage deres

Og. ? Hvis der sker ham børnemorderen noget, er det så Ekstrabladets skyld,
eller hvad med ham i sommers, hvis hund døde af varme i hans bil, fordi han
glemte den. Der var også et fint stort foto af ham på forsiden af avisen.

> Så det jeg mener er at man ALDRIG skal skrive noget på Usenet/Internet som
> man ikke kan tåle at blive konfronteret med resten af sine dage.

Korrekt.

> Man er ikke spor anonym og det varer sikkert meget længe inden det bliver
slettet.

Jeg tvivler på det slettes nogensinde, det ligger rundt på en masse servere.
For nogen tid siden sad jeg og læste nogle af de første indlæg jeg skrev da
jeg kom på nettet, for snart mange år siden. (og det er faktisk sjovt at
sidde og læse

JBH

Fra : pwh

Dato : 08-12-05 22:31

> Det vil i så fald være mit problem (en bøde på 500kr ? )

Aner det ikke, det kan værer du om et stykke tid kan fortælle os det.

> [...]
> have så travlt med alt det jura fnidder fnadder om hvad man må og
> ikke må. Jeg er udemærket klar over at man ikke må udøve vold mod

Tja, hvordan skal jeg forholde mig til at der er psykopater her i verdenen,
det er der intet nyt i, men hvorfor svælge i det.
Jeg og måske også Gert syntes bare at tråden havde fået en snert af
selvtægteri som jeg er modstander af, der var da hurtigt en der svælgede
i sadistiske fantasier, og det var bare for meget til mig.
Mente du da helt alvorligt at du syntes der var nogen der bare skulle tage
over og sige fy til manden, han var i stand til at snitte halsen over på sin hund,
den slags "mennesker" opforodrer man da ikke fredelige folk til at besøge.

/Jens

Fra : JBH

Dato : 10-12-05 09:46

> [...]
sin hund,
> den slags "mennesker" opforodrer man da ikke fredelige folk til at besøge.

Som jeg jeg senere skrev, kunne man jo også "spamme" hans postkasse med
hundefækalier.
Det kan også være nogle hundehandlere gerne vil vide hvem han er, så de ikke
sælger en ny hund til ham.
De sadistiske ytringer som er fremkommet i tråden har jeg ingen kommentar
til, ud over at man nok lige skal tænke sig om 2 gange før man bare så meget
som giver manden et klap på kinden, da bare det som minimum giver 30 dage i
skyggen.

mvh
JBH

Fra : Gert

Dato : 07-12-05 22:58

On Wed, 7 Dec 2005 18:45:25 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>Ak. atter en af disse pladderhumanistiske tåber som lider af
>"Stockholmsyndromet"

Det mener jeg nu ikke, jeg mener ligesom dig, at straffen for
dyremishandling er latterlig lille her i landet.

>Mange vil nok mene at den straf manden får for hans u-gerning (typisk en
>bøde på 2000kr og forbud mod at måtte holde hund i 5 år) er for lille, men
>ligefrem at yde vold mod manden er ikke holdbart.

Min reaktion skyldtes din total overskruede opfordring til selvtægt -
det glæder mig derfor, at du nu trækker i land.

Fra : JBH

Dato : 07-12-05 23:46

> [...]
>
> Min reaktion skyldtes din total overskruede opfordring til selvtægt -
> det glæder mig derfor, at du nu trækker i land.

Klap lige hesten
Jeg trækker ikke noget i land, det er dig (blandt andet) som åbenbart har
den opfattelse at at jeg skulle opfordre folk til at begå fysisk vold mod
manden. Det har jeg IKKE gjort, Jeg har bedt om at få offentliggjort
mandens navn og adresse, så folk kunne fortælle ham hvor dumt et svin de
syntes han er. Vælger nogen at begå fysisk vold mod ham, rager det mig en
skid. Det er deres (og hundemishandlerens) problem.

Fra : pwh

Dato : 08-12-05 09:42

> Klap lige hesten
> Jeg trækker ikke noget i land, det er dig (blandt andet) som åbenbart
> har den opfattelse at at jeg skulle opfordre folk til at begå fysisk
> vold mod manden. Det har jeg IKKE gjort,

Tja, når vi er et par stykker bare i dette lille forum der har opfattet dit
indlæg som en opforordring til vold imod manden.
Hvordan tror du så en dommer vil se på det.

/Jens

Fra : JBH

Dato : 08-12-05 21:14

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:DlSlf.13$lh5.11@news.get2net.dk...

> Tja, når vi er et par stykker bare i dette lille forum der har opfattet
dit
> indlæg som en opforordring til vold imod manden.
> Hvordan tror du så en dommer vil se på det.

Hvor mange tror du læser dette forum ? Størstedelen har ikke reageret, så
det tror jeg vi skal overlade til en dommer at afgøre.

JBH

Fra : pwh

Dato : 08-12-05 21:31

> Hvor mange tror du læser dette forum ? Størstedelen har ikke
> reageret, så det tror jeg vi skal overlade til en dommer at afgøre.
>
> JBH

Du forstår ikke min pointe, jeg opgiver

/Jens

Fra : JBH

Dato : 08-12-05 22:15

> Du forstår ikke min pointe, jeg opgiver

Hæ. Eller også forstod du ikke min...At I er et par stykker som læser mit
indlæg som en opfordring til at begå vold mod manden, er jo ikke
ensbetydende med at en dommer har samme opfattelse af mit indlæg :-/

JBH

Fra : Gert

Dato : 08-12-05 22:17

On Thu, 8 Dec 2005 21:13:53 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>Hvor mange tror du læser dette forum ? Størstedelen har ikke reageret, så
>det tror jeg vi skal overlade til en dommer at afgøre.

Det bliver nok ikke aktuelt, nu hvor du er kommet på bedre tanker, og
har trukket i land !

Fra : JBH

Dato : 08-12-05 22:16

> Det bliver nok ikke aktuelt, nu hvor du er kommet på bedre tanker,

?? Jeg har stadig ikke mandens adresse.....

og
> har trukket i land !

Hvor ? For de fatsvage, har jeg præcisceret hvad jeg oprindelig skrev

JBH

Fra : pwh

Dato : 08-12-05 22:36

> Hvor ? For de fatsvage, har jeg præcisceret hvad jeg oprindelig skrev
>
> JBH

Så er jeg fatsvag, for jeg læser stadig dit oprindelige indlæg som
en tilskyndelse til en gang bøllebank.

/Jens

Fra : JBH

Dato : 10-12-05 09:32

> Så er jeg fatsvag, for jeg læser stadig dit oprindelige indlæg som
> en tilskyndelse til en gang bøllebank.

TV2 10/12-05 Tekst tv side 124. "Et års fængsel for børnevold," derefter
dømte med navns nævnelse, alder og bo område, han kunne sagtens findes.

Artiklen er også her

http://www.dagbladetonline.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051210/FORSIDE_FA
A/112100188/1000

Er det en opfordring til bøllebank når navn mv. nævnes. ?

Hvad hvis jeg skriver det samme som i mit oprindelige indlæg

"Det kunne da være der var nogen som kunne have lyst til at hilse på
ham....."

Er det så en opfordring til vold ? Det var der nogle som mente, så skrev jeg

"For det andet har jeg jo ikke skrevet at han skulle slås til
lirekassemand.Man kan vel godt aflægge manden et visit uden at udøve vold.
Man kunne også sende ham nogle hundefækalier...."

Hvis der sker ham børnemishandleren noget, er det så Frederiksborg amts
Avis, TV2, eller min skyld nu ?

mvh
JBH

Fra : pwh

Dato : 10-12-05 09:58

JBH wrote:
> [...]
> lirekassemand.Man kan vel godt aflægge manden et visit uden at udøve
> vold. Man kunne også sende ham nogle hundefækalier...."

Det er hvad jeg kalder at trække i land, du tog feks ikke på noget tidspunkt
afstand fra Georgs sadistiske udredninger som kom straks efter dit første indlæg.
Det er fint nok at have fundet ud af at man har formuleret sig forkert eller været
for hurtig på aftrækkeren, men jeg har ingen respekt for at man ikke kan erkende
det men bliver ved med at komme med mere og mere tågede forklaringer.

/Jens

Fra : Gert

Dato : 11-12-05 13:48

On Sat, 10 Dec 2005 09:57:42 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er hvad jeg kalder at trække i land....

Hedder det ikke 500 meter rygsvømning ?

Fra : pwh

Dato : 11-12-05 17:26

> Hedder det ikke 500 meter rygsvømning ?

*LOL* Jeg tror at JBH har opgivet os som værende
uden for pædagogisk rækkevidde

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-12-05 10:42

> [...]
dit
> indlæg som en opforordring til vold imod manden.
> Hvordan tror du så en dommer vil se på det.

Det er ikke dommeren, der bekymrer mig. Men hvis jeg ser bare nogle få dage
tilbage, og det behøver jeg ikke engang, for fejlen har også sneget sig ind
i denne tråd... Altså igen, Føreren af bilen, som havde glemt, at hunden var
bundet til bilens træk....... Han havde stadig ikke GLEMT den, han havde
ikke den fjerneste ide om, AT DEN VAR DER... og det er en fejlfortolkning,
som ser ud til at være umulig at få aflivet.... Hvad fejlfortolkninger kan
det andet så blive grundlag for, og kunne nogen, finde på at reagere ud fra
disse ???

M.V.H.....Benny..