Varm 5210
Fra : Tage pedersen

Dato : 06-12-05 10:11

Ja her til morgen blev min nokia 5210 brand varm

kunne næsten ikke skille telefonen ad, da batteriet har udvidet sig en del.
og batteriet var brand varm.

Det er det orginale batteri, men telefonen er desværre over 3 år gammel, men
ser ud som ny.

bare lidt øv øv jeg skulle af med

Annette

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-12-05 10:38

Ja, sådan går det jo engang imellem, når man har mobiltelefoner...det er jo
elektronik og alt kan jo gå i stykker.

/F

Fra : Tage pedersen

Dato : 06-12-05 17:38

Ja det elektronik.

Det værste er bare at min datter sometider haft den med ind og sove. håber
da ikke der kan gå ild i sådan en mobiltelefon....

annette

Fra : *** Calle ***

Dato : 06-12-05 18:58

Tage pedersen wrote:
> Ja det elektronik.
>
> Det værste er bare at min datter sometider haft den med ind og sove.
> håber da ikke der kan gå ild i sådan en mobiltelefon....

Det kan der vel lige så godt i den, som i så meget andet
--
*** Calle ***

Fra : *** Calle ***

Dato : 06-12-05 18:58

Tage pedersen wrote:
> [...]
> en del. og batteriet var brand varm.
>
> Det er det orginale batteri, men telefonen er desværre over 3 år

5210 er da til at blive tosset på med den ringe skærm, og tlf. liste
--
*** Calle ***