Nokia 6230i vs. sony-ericsson w800i
Fra : Jan Dupont

Dato : 06-12-05 00:02

Er der noget der kan råde mig til hvilken af disse jeg skal købe.
Et andet spørgsmål ? Min søn VIL have en klaptlf.
er en Nokia 6101 en ok tlf.

MVH

Jan

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 06-12-05 10:44

Stod det til mig, så vil jeg klart vælge W800i.

Jeg vil umiddelbart tro at den der 6101, som sønnike vil
have er en OK telefon.

Du kan jo søge mere på www.mobilvalg,dk

/F

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 13:59

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Stod det til mig, så vil jeg klart vælge W800i.
>
> Jeg vil umiddelbart tro at den der 6101, som sønnike vil
> have er en OK telefon.
>
> Du kan jo søge mere på www.mobilvalg,dk

Hvilket er et link som ikke virker på grund af skrivefejl. Det rigtige link
ser sådan ud:

http://www.mobilvalg.dk/

I øvrigt er Sony-Ericsson ikke andet end blot Nokia-wannabies...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : HSK

Dato : 06-12-05 14:07

> I øvrigt er Sony-Ericsson ikke andet end blot Nokia-wannabies...

Og min far er stærkere end din far, æv bæv bussemand sure tæ'r i saftevand.

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 14:39

Fra : Nicolai

Dato : 07-12-05 17:56

"Jan Dupont" <jan.dk@stofanet.dk> wrote in message

> Er der noget der kan råde mig til hvilken af disse jeg skal købe.
> Et andet spørgsmål ? Min søn VIL have en klaptlf.
> er en Nokia 6101 en ok tlf.

Jeg har en Nokia 6230i og kan råde dig til, at holde dig fra den. Den er
simpelthen for ringe. Jeg har altid haft nokia, min næste tlf skal ikke være
nokia, jeg er utrolig skuffet over at de kan sende sådan en gang møg på
markedet.

> MVH
>
> Jan

Nicolai