er_du_klog 1052
Fra : MBD

Dato : 05-12-05 23:08

Hej.

Jeg har lavet en hjemmeside. Den er bygget op i FP2003 samt en del jeg selv
har kodet og fået idéer fra diverse html-script sider på nettet.

Jeg har nogle videoer liggende af min søn, som familie og venner (vi har en
del i udlandet) så kan gå ind og se. Men de er forholdsvis store, så det kan
afhængigt af båndbredde tage noget tid at hente dem.

Problemet er: Når folk går ind på siden, kan de ikke se der sker noget som
helst, og inden filmen er hentet er de gået væk fra siden igen og skriver
til mig at det ikke virker!

Hvordan får jeg lavet en statusbar eller andet som viser at filmen loader?

Mvh
MBD

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 06-12-05 19:35

Skriv i ren tekst at det tager noget tid at loade filmen.

Fra : MBD

Dato : 06-12-05 21:12

"> Skriv i ren tekst at det tager noget tid at loade filmen.

Det virker ikke rigtig! Når så videoen har loaded færdig og kommer frem, så
rykker teksten bare op over videoen. Så imens man ser videoen står der:
Videoen loader.... Vent venligst!

Andre gode forslag?

Mvh MBD

Fra : MBD

Dato : 06-12-05 21:21

Hejsa.

Har løst problemet - skrev det som alternativ tekst inde under egenskaber
for billeder (video).

Men tak for inputtene alligevel

Mvh MBD