password beskytte en rss fil
Fra : Ole Madsen

Dato : 05-12-05 22:37

Hvordan beskytter man en rss fil med brugernavn og password? jeg har
forsøgt på nettet, men kan ikke finde noget.

Ole

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-12-05 22:56

Ole Madsen pretended :
> Hvordan beskytter man en rss fil med brugernavn og password? jeg har forsøgt
> på nettet, men kan ikke finde noget.

Enten skal det system der laver filen klare det (hvis den er dynamisk)
ellers skal du have serveren til det.

Fra : Ole Madsen

Dato : 06-12-05 01:08

Henrik Stidsen wrote:
> Ole Madsen pretended :

> Enten skal det system der laver filen klare det (hvis den er dynamisk)
> ellers skal du have serveren til det.

tak for svaret, det bliver vist for kompliceret for mig, men jeg forstår
godt noget af det.

Ole

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-12-05 01:57

Ole Madsen brought next idea :

> tak for svaret, det bliver vist for kompliceret for mig, men jeg forstår godt
> noget af det.

Det behøver skam ikke være kompliceret - hvad bruger du til at lave RSS
filen med og hvad for en type server er den på ?

Fra : Ole Madsen

Dato : 07-12-05 16:04

Henrik Stidsen wrote:
> Ole Madsen brought next idea :
>

> Det behøver skam ikke være kompliceret - hvad bruger du til at lave RSS
> filen med og hvad for en type server er den på ?

en linux server, jeg har bare kopieret et skript fra en tutoriel side og
lavet det om så det passer mine filer

Ole