Flere htm-filer med samme navn?
Fra : Søren Padkjær

Dato : 05-12-05 16:02

Jeg laver en side på flere sprog. Det vil være praktisk bare at tage
det danske websted XXDK fra FP2000, kopiere det over i et nyt
web-sted,som jeg kalder XXUK og så oversætte teksten. Så har jeg alle
billeder og links intakte.

Men når jeg uploader den, så bliver de danske htm og asp-sider med de
samme filnavne vel overskrevet?

Se den nuværende side www.aalborg-massiv.dk, hvor den danske version
skal oversættes til udenlandsk. De nuværende udenlandske er lavet med
frames og med rettelser af htm-filer og links i hvert sprog - et
utroligt kedeligt job.

mvh/Søren

Fra : Merlin

Dato : 15-01-06 09:23

"Søren Padkjær" <sp@sopax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal oversættes til udenlandsk. De nuværende
udenlandske er lavet med
> frames og med rettelser af htm-filer og links i

Hvis du har siden ""xyz.htm" med dansk tekst på
webstedet "websted_abc/xyz.htm"
og tilføjer en oversat side "xyz.htm" med url'et
"websted_def/xyz.htm" vil links'ene
være tilstrækkelig indiviualiserede til at kunne
optræde sammen uden fare for
overskrivning idet websted_/ delen er en del af
navnet

Peter