Hvilket selskab kan dette ?
Fra : Webpoint

Dato : 04-12-05 22:11

Vil gerne flytte mit tdc mobil extra over til et selskab, hvor jeg kan
flytte nummeret med og så selv tanke op via nettet ?

Er det muligt nogle steder ?

Kim

Fra : Frank R.

Dato : 04-12-05 22:23

Webpoint wrote:
> Vil gerne flytte mit tdc mobil extra over til et selskab, hvor jeg kan
> flytte nummeret med og så selv tanke op via nettet ?
>
> Er det muligt nogle steder ?

Det kan du blandt andet gøre hos CBB - www.cbb.dk & Telmore
www.telmore.dk samt unotel www.unotel.dk

Sonfons Selvhenter har vist også noget www.selvhenter.dk

Hilsen
Frank

Fra : God Jul

Dato : 05-12-05 01:34

On Sun, 4 Dec 2005 22:11:16 +0100, "Webpoint" <info@default.com>
wrote:

>Vil gerne flytte mit tdc mobil extra over til et selskab, hvor jeg kan
>flytte nummeret med og så selv tanke op via nettet ?
>
>Er det muligt nogle steder ?
>
>Kim

Hej

Ja bestemt, det kan du stort set hos de fleste selskaber. Mange er
glade for Telmore:

http://www.telmore.dk

De benytter TDC's net, og er nu også ejet af TDC. Men hvis du er glad
for selve TDC Mobil, så kan jeg anbefale det produkt, som hedder
Mixit:

http://www.mixit.dk

Hvis du vælger Mixit Kontant, kan du tanke op via hjemmesiden, og du
kan nøjes med at bruge 50 kroner om året. Så har man et lille forbrug,
kan det vist ikke gøres meget billigere samtidig med, at du stadig er
kunde hos et stabilt selskab.

Bedste hilsner

Fra : Fischer

Dato : 05-12-05 06:07

> Hvis du vælger Mixit Kontant ....

Men der kan man ikke flytte sit nummer med.

*Fischer

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 05-12-05 18:42

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote:

>Men der kan man ikke flytte sit nummer med.

Sakset fra: http://mixit.dk/behold_nr.html

Mixit Kontant:
Såfremt du vælger denne forudbetalte løsning, som dit nye mobilprodukt, har du
ikke mulighed for at tage dit nummer med, med mindre du er eksisterende Mobiltid
kunde hos TDC Mobil.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : God Jul

Dato : 08-12-05 05:53

On Mon, 5 Dec 2005 06:07:09 +0100, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>Men der kan man ikke flytte sit nummer med.
>
>*Fischer
>OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Av, det glemte jeg lige. Du har jo fuldstændig ret.

Bedste hilsner

Fra : Mikkel Westh

Dato : 05-12-05 14:30

Den 04/12/05 22:11 skrev"Webpoint" <info@default.com> følgende:

> Vil gerne flytte mit tdc mobil extra over til et selskab, hvor jeg kan
> flytte nummeret med og så selv tanke op via nettet ?
>
> Er det muligt nogle steder ?

Kan anbefale Telmore og Unotel. Begge kører på TDC's netværk, hvilket
garanterer stabilitet (kan ikke sige så meget om Sonofons net, da jeg har
været fast bruger af TDC's gennem nogle år). Begge selskaber fungerer
forrygende, og de har begge god kundeservice.

Dog er Unotel billigere, både med minutpris,SMS, GPRS og med Fri SMS.
Desuden er der intet minimumsforbrug hos Unotel. Der er et minimumsforbrug
på 50 kroner pr. kvartal, og gebyret er så 7,50.

Mvh. Mikkel