Prob. med gammelt lydkort
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 11-06-01 10:12

Hej Ng,

Jeg har en gammel pentium 75 mhz med et lydkort der ikke har de fornødne
drivere, og jeg kan ikke finde et navn på lydkortet. Det eneste der står er
Avance Logic Int. hvad jo nok er producenten, og derfor vil jeg spørge om der er
et sted man kan downloade en standard driver der virker til alle lydkort.

--
mvh og
På forhånd tak

Fra : Peter Schrøder

Dato : 11-06-01 13:06

Kenneth Bjerregaard skrev...
> [...]
om der er
> et sted man kan downloade en standard driver der virker til alle

Prøv
http://download.cnet.com/downloads/0-10117-100-4359992.html

Peter
pschATmail.dk