Bestem browser type...?
Fra : Magnus

Dato : 04-12-05 14:38

Hvis jeg skal indlæste en forskelling css-fil alt efter hvilken browser som
siden ses med er det så noget jeg kan gøre via asp.

Fx. noget i denne stil?

Select Case Browsertype
Case "IE"
font1.css
Case "Oprea"
font2.css
Case else
font.css
End Select

/Magnus

Fra : Andreas Damgaard Ped~

Dato : 04-12-05 18:29

Hej magnus.

Tjek det her link
http://www.html.dk/scripts/asp/00018/
Det burde hjælpe dig.

Andreas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-12-05 23:59

Andreas Damgaard Pedersen wrote:

> Tjek det her link
> http://www.html.dk/scripts/asp/00018/
> Det burde hjælpe dig.

Det vil sikkert virke efter hensigten. Men det er efter min bedste
overbevisning et skråplan at vove sig ud på. Det er bedre at lave valid kode
i både html og css og at sørge for at siderne trigger standards-mode i alle
nyere browsere.

Der kan så blive tale om ganske få rettelser af hensyn til IE, som ikke har
lært css2 endnu, selv om den standard er flere år gammel:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="main.css">
<!--[if IE]>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="ie.css">
<![endif]-->

Men nu er vi ovre i en anden gruppes område, så jeg XFUT'er til

Svar på dette indlæg bringes kun i .html

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-12-05 01:16

Erik Ginnerskov skrev:

>Men nu er vi ovre i en anden gruppes område, så jeg XFUT'er til

Det er jo meget godt, men når indlægget er postet via html.dk, så
hjælper det ligesom ikke rigtigt noget.

Der kan man ikke følge en fut.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-12-05 01:30

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det er jo meget godt, men når indlægget er postet via html.dk, så
> hjælper det ligesom ikke rigtigt noget.
>
> Der kan man ikke følge en fut.

Det var jeg ikke klar over. Jeg bruger ikke det interface.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-12-05 10:03

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Det er jo meget godt, men når indlægget er postet via html.dk, så
> hjælper det ligesom ikke rigtigt noget.
>
> Der kan man ikke følge en fut.

Man kan godt følge en xfut (såfremt begge grupper kan nås fra
html.dk) - men det sker ikke automatisk, og man skal nok ikke regne
med at alle html.dk-brugere selv husker at besvare indlægget i den
rigtige gruppe.
--
Jens Gyldenkærne Clausen