kort ophold i hovedstaden.
Fra : Bente Christensen

Dato : 11-06-01 09:47

Min familie og jeg er med kort varsel blevet bedt om at komme til hovedstaden.

Vi skal derfor finde et centralt sted at bo, hvor man også kan have en førerhund med.

Foruden hunden er vi to voksne og to børn, og vores udgangspunkt er Kronprinsessegade.

Tid: 27. - 29. juni.

Kom med et godt bud!

Hilsen Bente Christensen.

Fra : Henning

Dato : 11-06-01 11:22

On Mon, 11 Jun 2001 10:46:37 +0200, "Bente Christensen"
<bentec@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Foruden hunden er vi to voksne og to børn, og vores udgangspunkt er Kronprinsessegade.

Hvis du med "et godt bud" mener, at læserne i denne gruppe skal
tilbyde deres egne boliger - så må jeg bede dig benytte en af
markedsgrupperne. Annoncer er absolut ikke velset i
diskussionsgrupper.

Ellers bugner byen jo af hoteller, vandrehjem o.lign. Kig evt på
www.aok.dk ?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-06-01 13:31

On Mon, 11 Jun 2001 12:21:54 +0200, Henning <ingen@email.tx> wrote:

>Ellers bugner byen jo af hoteller, vandrehjem o.lign. Kig evt på
>www.aok.dk ?

Og netop en førerhund er velkommen næsten alle steder.

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk