Digital telefonsvarer?
Fra : Thomsen

Dato : 03-12-05 21:06

Hej
Er der mon nogen der kender en billig digital telefonsvarer?

mvh Ole

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-12-05 22:20

In article <4391fa02$0$47079$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Thomsen wrote:
> Hej
> Er der mon nogen der kender en billig digital telefonsvarer?

Telsome.dk 20 kr pr måned for telefonabonnement inkl telefonsvarer.
Så kan du spare dit TDC abbonement oveni.

Fra : Thomsen

Dato : 04-12-05 00:55

"Thomsen" <time@wwwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der mon nogen der kender en billig digital telefonsvarer?
>
> mvh Ole
Det skal være en fysisk sag, en man kan røre ved

mvh Ole

Fra : arrownet

Dato : 04-12-05 22:55

Kig i EL-giganten, osv.'s kataloger.
Så kan du med ihærdighed finde noget til max. 300 kr.

P.

Fra : Thomsen

Dato : 04-12-05 23:49

"arrownet" <ingenspamtilmigtakpstrom@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kig i EL-giganten, osv.'s kataloger.
> Så kan du med ihærdighed finde noget til max. 300 kr.
>
> P.
> "Thomsen" <time@wwwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

Tak for svaret. Doro'en hos El-Giganten er et bud.
Den var også den eneste jeg selv fandt til en overkommelig pris.
Håbede på at finde nogle alternativer.

Ole

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-12-05 05:19

On Sun, 4 Dec 2005 23:49:23 +0100, "Thomsen" <time@wwwebspeed.dk>
wrote:

>Tak for svaret. Doro'en hos El-Giganten er et bud.
>Den var også den eneste jeg selv fandt til en overkommelig pris.
>Håbede på at finde nogle alternativer.

her er en til 199 kr. + porto

http://www.jokerprice.dk/shop/default.asp?ProductID=566

Fra : Thomsen

Dato : 05-12-05 21:20

> her er en til 199 kr. + porto
>
> http://www.jokerprice.dk/shop/default.asp?ProductID=566

Tak for forslaget.
Er ved at hoppe på noget brugt, som må vi se hvordan det går.

Ole

Fra : Anders Majland

Dato : 06-12-05 21:00

> Er ved at hoppe på noget brugt, som må vi se hvordan det går.

Håber du bliver glad for den - Den har kørt problemfrit for mig indtil
skiftet til ISDN hvor jeg så lader TDC om at være telefonsvarer for mig