ang. kurbad eller Wellness
Fra : Fam. Fischer

Dato : 03-12-05 19:52

hejsa ng.
er der nogen der hjælpe mig med et link til en adr. hvor min kone og jeg kan
komme på sådan et ophold..
jeg har søgt i google og fundet frem til denne her.
http://www.comwell.com/Default.aspx?ID=79 men ved ikke og det dur..
så derfor er der nogen der kan anbefale et sted...

vh. fischer

Fra : ReBorn Dude

Dato : 05-12-05 02:42

Hej.
Jeg har lige deltaget i en Week-end her;
http://www.2wellness.dk/

Det kan VARMT anbefales )

Mvh
Rene