Andre der oplever problemer med Cybercitys~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-12-05 22:49

Hey..

Jeg har en CC ADSL 3 mbit. hvor jeg desværre er begyndt at opleve problemer.

Jeg har nu oplevet gentagne gange at mails sendt fra mig selv, til mig selv
ikke er dukket op.

Jeg har testet frem og tilbage da en kunde jeg har (som også har CC) nævner
flere mails som jeg ikke har modtaget.

Grunden til jeg mistænker CC er at jeg ikke modtog på et mailhotel ude i
byen når jeg testsendte, og mistænkte dette for at lave balladen, så nu har
jeg skiftet udbyder, og problemet er det samme.

Endvidere, hvis jeg hopper på en 3. mail via web ude fra CC univers modtager
jeg fint fra denne.

Nogle andre der har oplevet problemer med CC & mails ?

Mvh.

Kim

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-05 02:06

Kim Jørgensen wrote :
> Nogle andre der har oplevet problemer med CC & mails ?

Ja, det sker ofte at mails er lang tid undervejs eller slet ikke når
frem. Ingen fejlbeskeder.

Fra : q

Dato : 10-12-05 14:51

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det sker ofte at mails er lang tid undervejs eller slet ikke når frem.
> Ingen fejlbeskeder.
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

nej aldrig

Fra : Michael

Dato : 11-12-05 12:49

"q" <q@q.q> skrev i en meddelelse news:dnemgv$2chd$1@newsbin.cybercity.dk...

> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

Har haft CC inkl. telefoni i snart 1 år og der er næsten aldrig problemer
med mail.
Hilsen
Mik.
http://www:zoneterapi-hillerod.dk