Svar; gravid langt over tiden
Fra : Pouline

Dato : 11-06-01 09:24

Mette fødte en lille datter kl. 7.50 tirsdag den 5. juni 2001 - Rebecca døde
desværre ca. 2½ time før. Det var utroligt hårdt - og er det stadig - men vi
kommer videre ved hjælp af venner familie og vores tro.
Den eneste forklaring var, at hun havde ligget derinde så længe. Der var
meget brunt fostervand, så Rebecca har været meget stresset den sidste tid
(imodsætning til hendes mødre, der blot har været utålmodige).
Vi havde hende med hjem indtil vi begravede hende og vi klarede alt det
praktiske omkring hende selv. Vi glemmer hende aldrig - hun er altid vores
første barn, men hun bliver ikke det sidste!!!
Venlig og triste og også lykkelige hilsner
Pouline

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-01 09:43

"Pouline" <m.p.gringer@get2net.dk> wrote in message news:Nd%U6.25$Ly6.13737@news.get2net.dk...
> [...]
> første barn, men hun bliver ikke det sidste!!!
> Venlig og triste og også lykkelige hilsner

Hvor trist, ingen kan sætte sig ind i følelsen af at miste sit barn.
Jeg føler virkelig med jer, men håber i trods alt finder kræfter og
vilje til at komme videre. Selvfølgelig uden at glemme Rebecca..

Giv ikke op!

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-06-01 11:29

"Pouline" <m.p.gringer@get2net.dk> skrev:

> Mette fødte en lille datter kl. 7.50 tirsdag den 5. juni 2001 -
> Rebecca døde desværre ca. 2½ time før.

Det gør mig ondt. Fødsler burde være en fantastisk oplevelse for
dem der oplever det - men kroppen er desværre ikke designet til at
gøre fødsler nemme. Selv med alle moderne hjælpemidler kan man ikke
garantere at en fødsel går godt - det er jeres historie en hård,
men god påmindelse om.

> Det var utroligt hårdt - og er det stadig - men vi kommer videre
> ved hjælp af venner familie og vores tro.

Godt at høre at I har støtte og opbakning - sørg for at bruge den.
Det er desværre alt for nemt at lukke sig inde og frasige sig
hjælp. (Jeg har selv gjort det da jeg på 1½ år mistede begge mine
forældre).

[...]

> Vi glemmer hende aldrig - hun er altid vores første barn, men hun
> bliver ikke det sidste!!!

Held og lykke med projektet - det skal nok lykkes.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 11-06-01 21:24

Vores dybeste medfølese, sådan noget burde aldrig ske!

Mvh

Jørgen og Conny

Fra : Cityline

Dato : 11-06-01 21:22

Hej Mette og Pouline

Det gør mig utrolig ondt at læse om jeres lille Rebecca.
Har I overvejet at kontakte Forældre & Fødsels emnerådgivere?
http://www.fogf.dk
Jeg kender nogen, der har fået stor hjælp der.

line

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 12-06-01 14:13

> [...]
vi
> kommer videre ved hjælp af venner familie og vores tro.

Hej.
Det var virkelig trist for jer, efter denne lange ventetid.
Og så så lidt tid før!
Noget, som i denne forbindelse kan hjælpe, er at
deltage i de grupper, som handler om "Jeg har mistet et barn"
o.lign. Min søster var ude for noget lignende, og havde god
gavn af de andre ligestillede i gruppen.
Det tager tid at komme videre, det er bestemt ok.
Men at komme over det, det tror jeg aldrig helt man gør.
Men vi må jo leve med det.

De bedste hilsner
Bodil.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-06-01 07:16

> Venlig og triste og også lykkelige hilsner
> Pouline

Hej Pouline og Mette.

Hvor er jeg ked af at høre om jeres tab!! Hvor kan verden være uretfærdig.
En af mine bekendte mistede sin lille datter 9 dage gammel for 1½ mdr.
siden. Jeg håber i får al den hjælp og støtte i har brug for!! Husk endelig
at tale om Rebecca og om tabet af hende. Det hjælper! Må jeg spørge hvordan
det var at ha' hende med hjem?? Var det ikke svært at ta' den beslutning
eller faldt det naturligt??

Rinnie Ilsøe

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 17-06-01 20:02

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive andet end at det gør mig ondt.