Problem med Sony Magicgate - ved du svaret~
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 13:09

Jeg har normalt brugt alm. Sony Memory Stick Duo, men har så lige købt et
brugt 32MB kort som viste sig at være et Sony PSP Magicgate. Det fungerer
fint i min Z1010, men når jeg forsøger at skrive til det i min kortlæser så
skriver windows XP, I/O fejl.

Nu betyder I/O fejl jo normalt at disken er defekt, men der var absolut
intet problem med at formatere kortet i min P800. Og når jeg overfører via
Bluetooth til min Z1010 så er der heller ikke noget problem med at gemme
filerne på kortet.

Er der nogen der har en ide til hvad årsagen kan være?

Der skal vel ikke bruges et specielt program til Magicgate?

--

Mvh Jan