Hvad skal jeg købe?
Fra : Rander

Dato : 02-12-05 03:42

Jeg får forhåbentlig snart banket et 10Mb-stik op i hytten, og så skal jeg
have købt mig en router. Men jeg vakler lidt...

Linksys WRT54GS burde vel være en no-brainer - gode anmeldelser, og set
positivt omtalt flere gange i newsgroups - men nej...

ZyXEL Prestige 335WT nåede lige at fange mit øje. Udover at mærket giver
mig en lidt større sikkerhedsfornemmelse, så har den ovenikøbet en noget
større WAF, og så er det sådan set ligemeget om den skal stå fremme eller
ej...

Men jeg kan ikke finde nogle anmeldelser af den. Er der nogen herinde der
har sådan en, der kan fortælle lidt? Jeg er især interesseret i stabilitet
og hastighed (deres 650-R vandt ikke ligefrem priser på den konto).

Fornuften siger Linksys, men hjertet og øjnene siger ZyXEL. Hvad skal jeg
følge?

http://rander.dk (temporarily down!)

De, der påstår en alkoholiker ikke har karakterstyrke, har
aldrig prøvet at holde en morgenbajer i sig. (Henrik Pryds)