Mozart-lydkort
Fra : Bjarke Vestesen

Dato : 11-06-01 08:16

Jeg har installeret et Mozart Sound System lydkort i en gammel pc, som nu er
opgraderet fra Win95 til Win98. Lydkortet kan dog ikke umiddelbart køre
under Win98, fordi jeg mangler en driver til det - Win95-driveren fungerer
ikke til Win98.

Jeg har læst på www.driverzone.com, at man ikke kan få en driver til netop
dette lydkort, fordi firmaet ikke har lavet det.

Måske er der alligevel en eller anden, som har en driverfil liggende til
Win98, jeg kan få? Eller et forslag til, hvor jeg kan finde den?

På forhånd tak.

mvh.

Bjarke Vestesen
Odense

Fra : Peter Ravn

Dato : 12-06-01 00:18

Det kan jeg ikke rigtig få til at passe jeg har et mozart lydkort og det
kører fint med driveren fra win95 under win98.

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn