Nummerplaner?
Fra : Henning Wangerin

Dato : 01-12-05 23:27

Hej.

Jeg har været en tur på www.itst.dk for at finde de detaljerede
nummerplaner uden held.

Kunne finde ud af at 2xxxxxxx er mobil, og det er jo ingen nyhed, men hvem
er det der sidder på 26xxxxxx serien?

Det ser ud som om et ønskenummer er ledigt, så måske kan man få fat i den

På forhånd tak.
Henning

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-12-05 23:44

Henning Wangerin wrote on 01-12-2005 :
> Kunne finde ud af at 2xxxxxxx er mobil, og det er jo ingen nyhed, men hvem
> er det der sidder på 26xxxxxx serien?

Numre der starter med 26 er Telias. Tror faktisk de oprindeligt var
Oranges, min liste er fra 5 august 2005, hvornår var det Telia overtog
Orange ?

Fra : Spangkuk

Dato : 02-12-05 04:51

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev

> Numre der starter med 26 er Telias. Tror faktisk de oprindeligt var
> Oranges, min liste er fra 5 august 2005, hvornår var det Telia overtog
> Orange ?

Den er go' nok. Det er Orange's gamle nummerrække.

Spang

Fra : Henning Wangerin

Dato : 02-12-05 07:15

On Fri, 02 Dec 2005 04:50:37 +0100, Spangkuk wrote:

> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev

> Den er go' nok. Det er Orange's gamle nummerrække.

Så må jeg har fat i Telia, og se om nummeret kan fås

Mange tak

/Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-12-05 20:00

Henning Wangerin skrev den 02-12-2005 07:14:

> Så må jeg har fat i Telia, og se om nummeret kan fås

Det kan koste kassen at få et særligt nummer.
Priserne starter fra taletidskort* (startpakker) til almindelig
oprettelse (99 kroner) over 500 kroner videre til 1000 kroner og til
sidst et beløb jeg ikke kender, men det er ikke noget privatpersoner
normalt interesserer sig for

*: Kan i denne tid desværre ikke flyttes til abonnement
Der arbejdes på sagen.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Henning Wangerin

Dato : 02-12-05 20:19

On Fri, 02 Dec 2005 19:59:58 +0100, wrote:

> [...]
> kroner videre til 1000 kroner og til sidst et beløb jeg ikke kender, men
> det er ikke noget privatpersoner normalt interesserer sig for

Det ved jeg, men nu er der ikke tale om et nummer som umiddelbart ligner
et "guld-nummer" eller hvad de forskellige udbydere kalder det.

> *: Kan i denne tid desværre ikke flyttes til abonnement Der
> arbejdes på sagen.

Det er der da ikke noget problem i at gøre.

Hvis ikke Telia kan finde ud af det internt må man jo bare portere det
væk. Det har de ingen mulighed for at forhindre.

- under alle omstændigheder bliver nummeret nok flyttet væk på
længere sigt, men det er så en helt anden sag

/Henning

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-12-05 20:29

Henning Wangerin skrev den 02-12-2005 20:19:

> Det ved jeg, men nu er der ikke tale om et nummer som umiddelbart ligner
> et "guld-nummer" eller hvad de forskellige udbydere kalder det.

ok.

Ville bare lige informere om priserne, såfremt du ikke kendte dem.

> Det er der da ikke noget problem i at gøre.

Det må du så fortælle dem som siger at det er et problem

> Hvis ikke Telia kan finde ud af det internt må man jo bare portere det
> væk. Det har de ingen mulighed for at forhindre.

Som sagt: der arbejdes på sagen
Mon ikke der er en løsning på trapperne.

> - under alle omstændigheder bliver nummeret nok flyttet væk på
> længere sigt, men det er så en helt anden sag

Tja, man har jo heldigvis opfundet nummerportering til netop det formål.

Endnu engang: jeg er ikke ansat i Telia

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-12-05 13:41

Spangkuk skrev:
> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev

> Den er go' nok. Det er Orange's gamle nummerrække.

Jeg har mit fra de gamle Mobilix dage.....

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-05 15:06

Lars Raaby explained on 03-12-2005 :

> Jeg har mit fra de gamle Mobilix dage.....

Samme firma :)

Fra : Spangkuk

Dato : 04-12-05 01:47

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i

> Samme firma :)

Mobilix -> Orange -> Telia

Hilsen Monique Zederström - temmelig detroniseret direktør

Spang
"Zamtaaale fræmmer forztåeelsen"

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-12-05 20:07

Henrik Stidsen skrev den 01-12-2005 23:43:

> Numre der starter med 26 er Telias. Tror faktisk de oprindeligt var
> Oranges,

Mobilix kan jeg røbe havde nummerserien. Jeg fik mit 26nummer tilbage i
1998.

> min liste er fra 5 august 2005, hvornår var det Telia overtog
> Orange ?

Opkøbet skete i efteråret sidste år (søg på pressemeddelser på telias
hjemmeside).
Selve sammenlægning skete 29. marts i år.

Her i efteråret er TeliaFastnet og TeliaMobile også blevet lagt sammen.
Begge "selskaber" bor nu på Holmbladsgade 133-139 (de gamle
Philips-bygninger og den nye glasbygning for enden af Holmbladsgade).

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-12-05 02:13

It happens that Carsten Riis formulated :

> Mobilix kan jeg røbe havde nummerserien. Jeg fik mit 26nummer tilbage i
> 1998.

Mente jo nok at kunne huske jeg selv havde fået et Mobilix 26 nummer
tilbage i 1999 :)