zyxel router
Fra : Renè

Dato : 01-12-05 16:02

har en zyxel router fra cybercity,hvorpå jeg gerne vil ha koblet min
levelone router så jeg kan koble min bærbar til også.
men hver gang jeg gør det får jeg forkert ip adresse og undernet maske.har
ladet dem være slukket en time for at se om det hjalp ,hvilket det ikke
gjorde.
håber nogen er istand til at hjælpe,da jeg er lidt rusten pt.

Fra :    ab©

Dato : 02-12-05 00:35

"Renè" <ry@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ladet dem være slukket en time for at se om det hjalp ,hvilket det ikke

Jeg kører med 2 routere i serie (har endda på et tidspunkt kørt med 3), det
har der ikke været nogen problemer i. Husker du at tænde i den rigtige
rækkefølge?

ab (-c:)

Fra : allan

Dato : 02-12-05 05:51

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> "Renè" <ry@city.dk> skrev i en meddelelse

Hvis som det bliver sagt sætter din router i serie med ZyXel routeren og
slår DHCP fra i dn levelone router, således at det bliver cybercity routeren
der tildeler IP numre.

Mvh
Allan¨