ok så kommer Julen
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 01-12-05 02:53

og det er gavernes tid - nu skal jeg bruge lidt hjælp herfra gruppen
er der nogen der har købt en ip telefon ( jeg er med på det er en boks
man sætter til sin ruther ) som de bare satte i også virkede den HVIS
så vil jeg meget gerne have et link til hvor den kan købes for ikke
mere ind 600 kr.

på forhånd tak

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 12-12-05 22:41

Bo M Mogensen skrev:
> [...]
> man sætter til sin ruther ) som de bare satte i også virkede den HVIS
> så vil jeg meget gerne have et link til hvor den kan købes for ikke

Du vil sikkert kunne hente endnu mere hjælp i:

For at finde priser på forskellige modeller kan du med fordel bruge
http://www.edbpriser.dk/ eller rettere denne underside:
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=20

Et hint er at Sipuras produkter hører til blandt de mest værdsatte
blandt nørderne. Dette skyldes primært deres høje kvalitet og den gode
support og sekundært de mange features.

Mvh
Claus