Stylesheets problem
Fra : Thomas P

Dato : 11-06-01 07:22

Hej,

Nu fandtes der jo ikke en gruppe for stylesheets, så jeg valgte alligevel at
skrive her (korreks mig hvis jeg tager fejl). Hvordan kan jeg samle en
egenskab i flere elementer ? Hvis jeg nu fx ville lave et menulink, skrive
jeg jo -

..menulink:link { ... }
..menulink:hover { ... }
..menulink:visited { ... }
..menulink:active { ... }

Men er det ikke muligt at forkorte denne lange sætning til noget i retning
af

..menulink:link,hover,visited,active { ... }

?

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-06-01 08:29

"Thomas P" <blomme@post.com> skrev i en meddelelse
> Nu fandtes der jo ikke en gruppe for stylesheets, så jeg valgte alligevel
at
> skrive her (korreks mig hvis jeg tager fejl).

Så korrekser jeg dig lige... :)

Stylesheets er en html-ting, så html-gruppen må være den rette. :)
dk.edb.internet.webdesign.html

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-06-01 16:02

A.menulink:link:hover,visited,active { ... }

Som jeg ser det, vil du kun have link til at hove, eller skal du have :hover
efter hver

Ole