hjælp til pc suite
Fra : Helle

Dato : 30-11-05 17:31

håber at der er et klogt hoved der kan hjælpe mig.
Jeg har en nokia 6230, men jeg kan ikke få pc suite til at virke
Der står at jeg mangler service pack 1??
Hvad er det og hvor kan jeg købe det??
Jeg har købt to kabler ( et u orginalt og et orginalt) men intet virker.

mvh
helle

Fra : Ib Hansen

Dato : 30-11-05 18:27

Det er service pack 1 til windows du skal hente på windows update.

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 30-11-05 19:58

Spørgsmålet er om du i det hele taget kan finde SP1, på Microsoft's
hjemmeside.

Du bliver nok henvist til SP2 i stedet for.

/F