Compaq pc
Fra : Jan

Dato : 30-11-05 16:46

Hej ng

Nogle som kan fortælle mig hvilken type ram jeg skal købe hvis jeg vil
opgradere min pc

Compaq presario 7000 serie (7EL7000T)

Skal det være single/dub ram..... er det sdram? Der står pc133 på de
eksisterende ram

Håber i kan hjælpe

Jan

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-11-05 22:43

"Jan" <jan@7400bringoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber i kan hjælpe
>
> Jan

> Den har indtil videre sparet mig for at få 72 spam-mails.

prøv denne side......følg guiden og den fortæller dig vilken ram du skal
bruge.
http://www.crucial.com/

Michael

Fra : L

Dato : 30-11-05 23:05

On Wed, 30 Nov 2005 16:46:08 +0100, "Jan" <jan@7400bringoe.dk> wrote:

> [...]
>opgradere min pc
>
>Compaq presario 7000 serie (7EL7000T)
>
>Skal det være single/dub ram..... er det sdram? Der står pc133 på de

Hej

Det er lidt svært at hjælpe,
når du kun kommer med halvdelen af informationerne.

Der findes 31 modeller, af 7EL7000T serien.
De sidste 3 cifre mangler, som f.eks. 7EL7000T-140
http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html?pageDisplay=support

Prøvede på en tilfældig model, i Kingstons ramguide
http://www.ec.kingston.com/ecom/config/mfrmod.asp
Den fandt desværre ikke noget.

Bedste bud er, at slå ram op + bestille dem her.
http://orca.co.uk/asp/memoryfinder.asp?pt_id=977&ft=m&st=3
Det ser ud til, at de har ram til stort set hele Presario 7000 serien.

Så er du også forholdsvist sikkert på,
at de ram virker i din maskine.

Mvh.
Lars