hjemme igen
Fra : Mus

Dato : 30-11-05 13:57

Så er vi hjemme fra sygeshuset igen. Puha 14 dage har vi været afsted.

Der er flere ting der er ændret og mange ting vi har fået at vide.

Bla var det et døgnrytme problem som primært skyldtes natamningen. Så
amningen er lagt på hylden nu.

Anna er derudover hypersensitiv og følsom overfor stimuli.

På sygehuset spiste vi på egen stue med gardinerne trukket for.

Vi er slet ikke ved vejs ende men godt på vej.

Det der gjorde det svært med Anna er at hun ikke kan mærke sulten. Hun vil
måske altid være en periodespiser og småtspisende.

Desuden er det helt store nu at vi skal tro på at vi er på rette vej og ikke
være bange for de dårlige spiseperioder. Men det er svært. Det er altid
lettere for andre at sige vi skal slappe af, men det går jo lige i maven på
mor og far. De kunne nu godt forstå vi var gået lidt i panik da vi kom ind
sådan som hun spiste.

Og det lykkedes også Annat narre op til flere sygepl. Hun er jo altid glad.
Faktisk for glad. Nu er hun begyndt at markere sig lidt.

LN

Fra : Jannie

Dato : 30-11-05 13:35

Nej, hvor er det dejligt endelig at høre fra dig igen- der var vist ved at
være almen bekymring her i gruppen.
Det er selvfølgelig træls at Anna har problemer, men nu er de i det midste
blevet anerkendt, og i får hjælp til at
håndtere problemerne - alt andet end lige, må det være en lettelse - og en
lettelse at være hjemme igen
Alt det bedste til jer...
Jannie

Fra : Mus

Dato : 30-11-05 15:15

"Jannie" <jeanix@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet anerkendt, og i får hjælp til at
> håndtere problemerne - alt andet end lige, må det være en lettelse - og

Vi har heldigvis fået at vide at vi skal være rigtig stolte af Anna. Det
fungerer rigtig godt oppe mellem hendes ører. Hun er super kvik, for kvik
til hendes alder. Og os der troede pigen var bagefter pga hun er for tidligt
født. Ja manden har endda været bange for at det var Damp. Da han nævnte det
smilede de og sagde at Anna var en sund og raske lille pige der bare skal
støttes de rette steder og skånes lidt. Men også det regner de med hun
vokser fra.

Var faktisk godt klar over at Anna var følsom overfor stimuli da hun var
helt lille. Men troede hun var vokset fra det fordi hun altid var så glad og
elsker der sker en masse.

Vi skal på sygeshuset igen i mogen og tale om hvordan det er gået i dag.

LN

Fra : pia

Dato : 30-11-05 14:05

Hej

Ja velkommen hjem igen. Håber det beste for jer.

Mange varme tanker fra Pia

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-11-05 16:34

"pia" <lapi@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Ja velkommen hjem igen. Håber det beste for jer.
>
> Mange varme tanker fra Pia

Ditto herfra. Jeg har ikke deltaget i debatten, men fulgt interesseret og
medfølende med.

Per v.

Fra : Smed & Mikaelsen

Dato : 30-11-05 18:56

Hej Mus og Anna

Velkommen hjem.
Dejligt, at det nu går lidt i den rigtige retning

Knus
Bente

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 01-12-05 21:58

On Wed, 30 Nov 2005 13:57:15 +0100, Mus wrote:

> Anna er derudover hypersensitiv og følsom overfor stimuli.

Så vil jeg altså tillade mig at gentage mit forslag om en kugledyne.

Du kan fx læse lidt om den her:
http://www.praematur.dk/forebygge-kugle.html

--
MVH
osv...

Fra : IMB

Dato : 07-12-05 13:34

"Mus" <Bastian@sol.dk> wrote in

> Så er vi hjemme fra sygeshuset igen. Puha 14 dage har vi været afsted.

Velkommen hjem.

Jeg har selv været lidt fraværede pga min dreng fik lungebetændelse. Det er
han ovre nu, men han er nu mega-syg af en almindelig forkølelse.

Men det er rigtigt godt at høre at I er ved godt mod og at det går fremad.

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message