Forskel på org og kopi batteri til Nokia
Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 11:19

Hej

Er der nogen der har erfaringer med de uorg. batterier til nokia tlf.
Jeg står og skal have et nyt batteri til en Nokia 3310 tlf.

Er der stadig explosionsfarer ved de uorg.

Hvor køber man billigst org/uorg batterier, helst med dag til dag levering

Mvh.
Martin

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 30-11-05 13:41

www.batterier.dk

Det er endda med gratis fragt. Jeg har købt til flere gamle nokia'er (3310,
3210 etc), og der har ikke været nogle problemer. Har også købt
digitalkamerabatterier der - uden problemer.

Det med eksplosionsfare kan jeg godt huske var oppe for nogle år siden, men
ved egentlig ikke hvordan nuværende status er :)

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 14:37

Fandt org batteri på Mytrendyphone.dk til 110,-
Hertil kommer 9 kr. i fragt.

Mvh.
Martin

Fra : Lars Koch \(5000\)