Ikke noget godt i vente hos Ventegodt.
Fra : Josie

Dato : 30-11-05 07:21

Søren Ventegodt er efter min mening en rigtig klam hattenål, og platugle af
værste slags, det er sørgeligt at sådan et menneske har lov til at kalde sig
læge.
Mvh. Josie.

Fra : MadHatter

Dato : 01-12-05 20:12

On Wed, 30 Nov 2005 07:21:10 +0100, "Josie" <josie@mail.dk> wrote:

>Søren Ventegodt er efter min mening en rigtig klam hattenål, og platugle af
>værste slags, det er sørgeligt at sådan et menneske har lov til at kalde sig
>læge.

Det kan han heller ikke ret meget længere...

Efter hvad de skriver i formiddagsbladene, har embedslægen og
sundhedsstyrelsen et godt øje til ham - Mon ikke man tager
autorisationen fra ham.....

Fra : Josie

Dato : 01-12-05 20:46

"MadHatter" <madhatter@danmark.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan han heller ikke ret meget længere...
>
> Efter hvad de skriver i formiddagsbladene, har embedslægen og
> sundhedsstyrelsen et godt øje til ham - Mon ikke man tager
> autorisationen fra ham.....

Jeg vil krydse både fingre og tæer for at det sker.
Mvh.Josie.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-12-05 22:36

> Jeg vil krydse både fingre og tæer for at det sker.

Det er kun autorisationen som læge, han mister. Ikke som alternativ
behandler, der også er uddannet læge - og det er normalt noget, der virkelig
tager kegler. Han skal nok blive til noget, og mon ikke han også når at få
en del mere på den dumme på den konto?

Mvh Maria

Fra : GB

Dato : 01-12-05 22:50

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> wrote in

> også når at få en del mere på den dumme på den konto?

Han får tilsyneladende noget på DE dumme... undskyld, naive...

Hvorfor kommer jeg dog til at tænke på Jørn Ege? Gå væk, billeder!

GB

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-12-05 23:00

> Han får tilsyneladende noget på DE dumme... undskyld, naive...

De er syge, så trods alt undskyldt. Det er ham der er ekspertisen og den
kloge - og det udnytter han.

> Hvorfor kommer jeg dog til at tænke på Jørn Ege? Gå væk, billeder!

Ege og Ventegodt og analpressur? Vi er i den forkert gruppe *S*

Mvh Maria
- så gå dog væk, billeder

Fra : GB

Dato : 01-12-05 23:07

> De er syge, så trods alt undskyldt. Det er ham der er ekspertisen og
> den kloge - og det udnytter han.

Ja, det har han jo til fælles med alle andre kvaksalvere. (Man kan sagtens
være kvaksalver, selv om man har en medicinsk embeds-killer-licence).

Fra : Josie

Dato : 02-12-05 20:31

> De er syge, så trods alt undskyldt. Det er ham der er ekspertisen og den
> kloge - og det udnytter han.
> Mvh Maria

Det er lige nemlig det, det er folk der har problemer, så dem kan han rigtig
køre rundt med den snøbel, gid f..... havde alle de platugler.
Mvh.Josie

Fra : MadHatter

Dato : 01-12-05 23:16

On Thu, 1 Dec 2005 22:35:48 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

> [...]
>tager kegler. Han skal nok blive til noget, og mon ikke han også når at få

Det har du nok ret i....

Man har svært ved at forstå hvad der foregår i hovedet på folk

For nogle år siden var der en kendt læge ved et privathospital i
nordjylland, der snød, svindlede og bedrog alle han kom i nærheden af.
Da han fik en dom med et erstatningskrav var der minsanten en gruppe
af hans patienter der lavede en indsamling til fordel for ham ?!?!

Peter Lundin får fortsat ægteskabstilbud fra ensomme piger ?!

Og der er fortsat folk, der stemmer på en politiker som Peter
Brikstofte ?!?!

Fra : GB

Dato : 02-12-05 00:24

MadHatter <madhatter@danmark.invalid> wrote in

> Man har svært ved at forstå hvad der foregår i hovedet på folk
> Peter Lundin får fortsat ægteskabstilbud fra ensomme piger ?!

Mundus vult decipitur...

> Og der er fortsat folk, der stemmer på en politiker som Peter
> Brikstofte ?!?!

- og Ritt Herregård...

GB

Fra : Ebbe Hansen