Service BD - Mysql ?
Fra : EUK

Dato : 29-11-05 22:25

Hej NG
Jeg har kigget lidt i div. grupper, og denne er nok mest gældende.

Anvendelse :

Mit firma udfører landsdækkende servicere af testudstyr.Vi kører i enkelte
tilfælde ud til kunden og servicerer, el. kunden sender testerne til vores
værksted. Vi har en Accses DB ( hulens tung at arbejde med - langsom ), hvor
vi fører journaler på de enkelte testere med testrapport( ekstern ) til
kunden og en intern journal på den udførte service og forbrug af
reservedele.

Specifikation :

Jeg kunne tænke mig en web baseret løsning der kunne ligge hos vores
web-host. Muligvis MySql.

Kunden skal kunne logge sig ind og se sin egen, og kun sin egen tester /
testere( 1-10 stk. ) og kigge / udprinte rapport journal på egne enheder.
Det skal være muligt for vores sælgere via vores hjemmeside at logge ind og
søge på kunder ,tester osv. for at se ( ikke redigere ) i journalerne på DB-
både Intern og ekstern journaler.
Vores reperatør skal ude hos kunden/ vores værksted - kunne logge sig på
og redigere i journalerne og udskrive rapporter.
Der skal være muighed for kørsel af diverse forespørgelser (testere hvor
kalibrering er over 1 år, dato sortering, postnummer filter osv.)

Spørgsmål :

Findes sådan et system fiks og færdigt ? ( måske ligsom webshop vertioner )

El.

Kan det udvikles !!! Hvem kan ?

Jeg håber der er en venlig sjæl i denne NG der vil reagere på denne
skrivels.

Esben