Dansemåtte til PS2
Fra : Marianne

Dato : 29-11-05 19:15

Hej

Min datter ønsker sig en dansemåtte og et tilhørende spil til Playstation.
Jeg er yderst skeptisk - er det sjovt? Hvis det er - er der så nogen
dansespil, som er bedre end andre?

mvh
marianne

Fra : Tine Vejlby Sørensen

Dato : 30-11-05 17:52

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse news:438c9a9c$0$1859$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> der så nogen dansespil, som er bedre end andre?

Jeg synes, at det er kanonsjovt (29 år gammel), især er det sjovt, hvis man har 2 måtter og kan "danse mod hinanden". Måtten kan jo
også bruges til at spille andre spil med - det kræver sin kondi.

Tine

Fra : Marianne

Dato : 01-12-05 21:40

> [...]
> man har 2 måtter og kan "danse mod hinanden". Måtten kan jo også bruges
> til at spille andre spil med - det kræver sin kondi.

Hvilket spil danser du til?

mvh
marianne

Fra : Tine Vejlby Sørensen

Dato : 01-12-05 22:14

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse news:438f5fb6$0$176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hej
>
> Hvilket spil danser du til?
>
> mvh
> marianne

hmm - et relevant spørgsmål, som jeg desværre ikke kender svaret på. Har kun prøvet det sammen med/hos nogle venner.

mvh
Tine

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 16:23

Prøv at søge efter "Dance Dance Revolution"
der er mange spil i denne serie

hos http://www.mm-vision.dk/ finder du div danse måtter til ps1 og ps2