Nyt katte diskussions-forum
Fra : Denise

Dato : 29-11-05 14:56

Hej gruppe

Som måske mange ved, er vi nogle der har lavet en hjemmeside
www.katteinfo.dk - hvad det er kan læses på hjemmesiden.
Men vi har nu på samme side fået et diskussionsforum op og stå, og alle her
er velkomne til at komme ind og kigge, læse med og diskuttere. For at
diskuttere med skal man dog tilmelde sig.
Vi er nu oppe på over 50 medlemmer på 5 dage.
Og I kender sikkert allerede mange.
Så kig ind

Hilsen Denise

Fra : Janner

Dato : 30-11-05 10:23

> [...]
> diskuttere med skal man dog tilmelde sig.
> Vi er nu oppe på over 50 medlemmer på 5 dage.

Virker ikke for smart ... teksten står jo oven i hinanden os ligner jeg ved
ikke hvad !

Fra : Alice

Dato : 30-11-05 11:11

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev

> Virker ikke for smart ... teksten står jo oven i hinanden os ligner jeg
> ved ikke hvad !

Hej Janner

Hvor virker det ikke for 'smart' ???
Er det på vores HP eller på vores forum ????

Hvilken browser og opløsning kører du med ?
Vores HP er valieret til at kunne køre i både IE og Mozilla med en
opløsning på to valgmuligheder ( fremgår på indgangssiden )

Hvis det er på vores forum, så stiller jeg mig helt uforstående overfor det
.......Det er et færdigt opstillet forum, hvor vi 'bare' har ændret på grafik
og farver, men ellers ingen indflydelse har på opsætningen - For at få
adgang på diverse fora skal man jo bla. acceptere cookies.

Vi valierer vores sider, for netop at være sikker på at siderne ses perfekt
i de opløsninger vi anfører - Vi har bygget vores sider op så de kan ses i
de browser som benyttes af over 99% af vores besøgende har.

MVH
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Janner

Dato : 30-11-05 13:23

> Hej Janner
>
> Hvor virker det ikke for 'smart' ???
> Er det på vores HP eller på vores forum ????

http://www.katteinfo.dk/elrond.htm benytter man med IE 6.0 link til venstre
åbner teksten så den står hen over de link der er hvilket gør den svær læse
... Der er altså fejl i HTML koden. Smider lige et dumb i dk binaer så i kan
se hvad jeg mener ... Ellers et godt initiv *S*

/JAn

Fra : johny møller

Dato : 30-11-05 13:53

jeg tror du har en fejl for det vises fint ved mig

Fra : Janner

Dato : 30-11-05 15:07

1280*1024 ie 6 ..... Så vises siden ikke korrekt !

Fra : Alice

Dato : 30-11-05 15:42

> 1280*1024 ie 6 ..... Så vises siden ikke korrekt !

Har du skiftet til denne opløsning på indgangssiden ???

MVH
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Janner

Dato : 30-11-05 15:55

> Har du skiftet til denne opløsning på indgangssiden ???

Ikke forstået ? Kører altid den opløsning 1280 1024 indgangs siden ser fin
ud men menuer "kager"

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-11-05 14:22

Janner skrev
<http://www.katteinfo.dk/elrond.htm benytter man med IE 6.0 link til venstre
åbner teksten så den står hen over de link der er hvilket gør den svær læse
... Der er altså fejl i HTML koden >

Jeg bruger også IE 6.0 og siden står flot hos mig,
har det ikke noget med din skærmopløsning at gøre
? jeg kører med 1024 / 768

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Sidsel Lykke Esperse~

Dato : 30-11-05 14:41

> Marianne Hellemose skrev:

> Jeg bruger også IE 6.0 og siden står flot hos mig,
> har det ikke noget med din skærmopløsning at gøre
> ? jeg kører med 1024 / 768

Jeg kører Firefox og en skærmopløsning 1280*1024. Siden er heller ikke
optimal hos mig. :/

Med venlig hilsen
Sidsel Lykke Espersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 30-11-05 17:50

"Sidsel Lykke Espersen" <sidselKATTE@BAKKEmidgaardskatte.dk> skrev

> Jeg kører Firefox og en skærmopløsning 1280*1024. Siden er heller ikke
> optimal hos mig. :/

På indgangssiden er der et link ( text ) som skal klikkes på for at skifte
til en indstilling der passer til 1280 X 1024

MVH
Alice
www.katteinfo.dk