Hvordan tages Chr5 til 10 ud af en tekst l~
Fra : Ingelsen

Dato : 29-11-05 14:26

Jeg har en lang tekst linie der indeholder forskellige data, men på faste
pladser.

Så hvordan tager jeg eksempel bogstav 5 til 10 ud af en tekst linie i en
variabel og putter det ind i en anden variabel??

Hilsen Jan

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 29-11-05 14:29

I news:438c56ea$0$38696$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
skrev Ingelsen <SLET@mig.dk>:
> [...]
>
> Så hvordan tager jeg eksempel bogstav 5 til 10 ud af en tekst linie i
> en variabel og putter det ind i en anden variabel??

nyStr = Mid(glStr, 5, 6)

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Ingelsen

Dato : 29-11-05 16:27

"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> mvh
> Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)

Det var jo nemt... Takker