Problemer med kameraet (SE K750i)
Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-11-05 15:11

Hej med jer!

Min K750i er begyndt at tage sjove billeder...
Der er meget (elektronisk/digital?) støj på, som jeg ikke kan forklare
(andet end at det må være en
defekt/fejl).
Læg mærke til, at støjen tilsyneladende ikke er helt ude i højre side af
billedet. Hmm...

Jeg har lagt et billede i dk.binaer med samme emne.

Har i oplevet det - eller noget lignende?

--
Hilsen Jakob

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-11-05 15:16

Jakob Griffel explained :
> [...]
> end at det må være en defekt/fejl).
> Læg mærke til, at støjen tilsyneladende ikke er helt ude i højre side af

Hvis ikke det er en fejl på dit hukommelseskort så kan du nok godt
regne med det er en defekt i telefonen - så send du bare den til rep
hos en ordentlig reperatør.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-11-05 15:26

> Hvis ikke det er en fejl på dit hukommelseskort så kan du nok godt regne
> med det er en defekt i telefonen - så send du bare den til rep hos en
> ordentlig reperatør.

Det er det næppe, for man kan godt se lidt af støjen på skærmen inden man
tager billedet.
Men det er selvfølgelig periodisk... Hjælp!

Så må jeg jo håbe at de bruger en ordentlig reparatør dér hvor jeg købte
fonen.

--
Hilsen Jakob

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-11-05 17:28

> [...]
> Men det er selvfølgelig periodisk... Hjælp!
> Så må jeg jo håbe at de bruger en ordentlig reparatør dér hvor jeg

Det er lige meget. Du kan bare smide den ind til det nærmeste service center
som tager sig af SE telefoner..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-11-05 19:44

> Det er lige meget. Du kan bare smide den ind til det nærmeste service
> center som tager sig af SE telefoner..

Ok?! Skal man ikke der ned hvor man købte den...?
Hvis ikke, hvor i Sønderjylland vil i så anbefale? 6100...

--
Hilsen Jakob