En kattefilm
Fra : Ole Jensen

Dato : 28-11-05 13:57

Hej

Hvis I har lyst til at se en film af ældre dato, 1947, om en kat der får
killinger, så kan den hentes her:
http://www.archive.org/details/PrivateL1947

De hedder: Private Life of a Cat (1947)

Den ligger i flere udgaver, så man kan hente den i en størrelse som
passer til ens temperement. Længden er 22 min.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Per Larsen

Dato : 28-11-05 17:27

> [...]
> mvh
> Ole-J
> Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Hvis der er nogle der selv har lyst til at vise små film, så prøv at kigge
her:

www.nettv.nu

Har intet med firmaet at gøre, syntes bare det er en sjov ide.

--
Venlig hilsen
Per Larsen