Når jeg gemmer fotogalleri
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 28-11-05 10:48

Hej
Først skal lige slåes fast, at jeg er amatør på området, men har lavet og
administrerer en lille og enkel hjemmeside. www.agger-baadelaug.dk
Der er en del fotogallerier, og indtil viderede når jeg har gemt dem, har
hvert gallari lagt under deres eget ikon (et internet E med en lille firkant
med pil ovenpå), og det har været meget overskuelig.
Men de sidste tre jeg har lavet gemmer siden med et ikon ( internet E ) og
så kommer alle billederne enkeltvis bagefter, og så begynder det hele lige
pludeselig og se uoverskuelig og rodet ud.
Hvad har jeg gjort forkert eller anderledes - og hvilke lærebøger ville evt.
være egnet til en amatør for at få det nemmeste og bedste ud af denne lille
hobby.

mvh. Thorkil Jensen