Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til billeder
Fra : Henrik

Dato : 28-11-05 00:31

Hjælp til xp please!

Er der mon en rar person der kan hjælpe mig?, Jeg kan lige pludselig ikke se
mine billeder heller ikke få vist et billed i outlok express som er sendt
til mig spom vedhæftet fil, kan det være noget med indstillingerne jeg har
rodet med ved en fejltagelse? på forhånd tusind tak for hjælpen

Henrik

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 28-11-05 00:50

"Henrik" skrev ...
> [...]
> til mig spom vedhæftet fil, kan det være noget med indstillingerne jeg har

Der findes nogle flueben som har med billedvisning i OE at gøre
->Funktioner ->Indstillinger ->Sikkerhed
Prøv at rette det til.
Hvis problemet rækker ud over OE´s visning, er det nok mere
end jeg kan klare nu (Sover allerede med det ene øje)

Keld Lergren Nielsen

"Sandheden er ofte så enkel, at man må
nærme sig den via det komplicerede"