underholdsbidrag 2006
Fra : Vibeke

Dato : 27-11-05 19:53

Hejsa,
er der nogen som ved hvad satsen bliver for underholdsbidraget i 2006?
Forskudsopgørelsen skal jo rettes til så det ville være rart med de rigtige
satser.

Jeg har forgæves søgt på nettet, men der står at satserne kommer medio
november, men de er der ikke. Så er der nogen der kan hjælpe?

Mvh
Vibeke

Fra : Sabina H.

Dato : 27-11-05 20:10

Vibeke wrote:
> [...]
>
> Jeg har forgæves søgt på nettet, men der står at satserne kommer medio
> november, men de er der ikke. Så er der nogen der kan hjælpe?

hvilken type underholdbidrag taler vi om?
ægtefælle bidrag, eller børnebidrag??

taler vi om børnebidraget er satsen i 2006 på : 1.038 kr.
http://www.statsamt.dk/site.asp?p=719&nyhed=59

for ægtefællebidrag er der så vidt jeg ved ingen fast sats...

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Vibeke

Dato : 27-11-05 21:04

> taler vi om børnebidraget er satsen i 2006 på : 1.038 kr.
> http://www.statsamt.dk/site.asp?p=719&nyhed=59

Det var børnebidraget (jeg troede egentlig at det var det eneste der hed
underholdsbidrag), men tak for hjælpen.

Underligt at jeg ikke kunne finde det.

Vibeke

Fra : Sabina H.

Dato : 27-11-05 21:23

Vibeke wrote:

> Det var børnebidraget (jeg troede egentlig at det var det eneste der
> hed underholdsbidrag), men tak for hjælpen.
>
> Underligt at jeg ikke kunne finde det.

til en anden gang.... jeg gik ind på statsamt.dk og søgte på børnebidrag
2006 ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på