Andet multimedie
bentjuul 3670
Indesign CS opgradering til version 4.0 /C~
Fra : Ukendt

Dato : 27-11-05 10:19

Hej
Jeg har lige fået opgradering til Indesign CS Version 3.0 Købt for 3mnd
siden incl. opgradering til
Den nye er CS2 version 4.0 der kom sit eget serienummer
Skal man fjerne den gamle helt først.
Jeg lagde blot skiven i og kørte setup dvs nu har jeg 2 udgaver liggende

Problemet er blot at den nye ikke vil starte eller i bedste fald er
10minutter om at komme frem
Står længe og tygger på SING GAIJI modulet..

mvh
Preben

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-11-05 13:31

Preben Larsen skrev:

> Skal man fjerne den gamle helt først.

Ikke nødvendigvis.

> Problemet er blot at den nye ikke vil starte eller i bedste
> fald er 10minutter om at komme frem
> Står længe og tygger på SING GAIJI modulet..

CS2-pakken og en dansk WinXP er en dårlig blanding.
<http://brams.dk/2005/05/01/problems-with-new-adobe-create-suite-2-premium>.

Du kan slette mappen SING inde i Programmer\Fælles Filer\Adobe.
Det skulle gerne hjælpe på starttiden og husk også at hente og
installere 4.01-opdateringen til InDesign CS2.

Adobe Updateren kan også have problemer med, at mappen Common
Files hedder Fælles Filer i den danske WinXP. Det er efter min
mening direkte usmart, at MS fandt på at kalde den det.

Se evt.: <http://www.adobe.com/support/techdocs/331589.html>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 00:29

> [...]
> Files hedder Fælles Filer i den danske WinXP. Det er efter min
> mening direkte usmart, at MS fandt på at kalde den det.

Hej
Tak for forklaring, den vil jeg prøve i morgen tidlig...
mvh
Preben