IE: Slippe for reklamer
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-11-05 09:44

På flere hjemmesider, f.eks. www.edbpriser.dk og www.pcworld.dk har de nogle
specielle pop-up vinduer (reklamer), som glider ind over skærmen, bliver
hængende et stykke tid og så forsvinder igen. Findes der filtre så man kan
slippe for dem? Det er ikke almindelige pop-up vinduer - dem tager google's
toolbar.

hilsen
Uffe

Fra : Gnyffe

Dato : 27-11-05 11:54

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
> skærmen, bliver hængende et stykke tid og så forsvinder igen. Findes
> der filtre så man kan slippe for dem? Det er ikke almindelige pop-up

PopUp Cop klare dem uden problem + en masse andre irreterende ting.
Et kanon produkt, til en billig penge.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 27-11-05 12:35

"Gnyffe" <cfv@fgh.fj> wrote in message

> Et kanon produkt, til en billig penge.

20$ er måske lidt hidsigt for at slippe for reklamer på et par hjemmesider.
Men tak for forslaget.

Fra : AlleyKat

Dato : 29-11-05 02:06

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i
> 20$ er måske lidt hidsigt for at slippe for reklamer på et par
> hjemmesider. Men tak for forslaget.

Jeg bruger min hosts-fil, og jeg syn's faktisk ikke de popper op mere.
c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts

http://phpbb2.dk/pb/160 (eksempel på min hosts-fil)

Hmm tilståelse: Jeg bruger forresten Firefox, men du kan da prøve...

MvH
AlleyKat

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-11-05 08:27

"AlleyKat" <newsgroups_sp@am_phpbb2.dk> wrote in message

> Jeg bruger min hosts-fil, og jeg syn's faktisk ikke de popper op mere.
> c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
>
> http://phpbb2.dk/pb/160 (eksempel på min hosts-fil)

Ser ud til at virke effektivt - også i IE. Tak.