hvad sker der når.....
Fra : knoglen

Dato : 26-11-05 07:07

hej
jeg har en gang set en film om livet i et netværk ,hvad sker der når der
sendes på et netværk, filmen (tegnefilm)ligger på nettet men hvad hedder den
og hvor kan den hentes.

mvh
knoglen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 26-11-05 09:44

On Sat, 26 Nov 2005 07:07:01 +0100, "knoglen" <gb@knoglen.dk> wrote:

> [...]
>sendes på et netværk, filmen (tegnefilm)ligger på nettet men hvad hedder den

Måske http://www.warriorsofthe.net/ ?
Den findes også med dansk lyd til download.

/Hans

Fra : Nicolai

Dato : 26-11-05 11:59

> jeg har en gang set en film om livet i et netværk ,hvad sker der når der
> sendes på et netværk, filmen (tegnefilm)ligger på nettet men hvad hedder
> den og hvor kan den hentes.

Håber lidt det er en Telia engang laved - den gad jeg godt have fingrene i
igen...

Fra : Rander

Dato : 27-11-05 00:11

Sat, 26 Nov 2005 11:59:02 +0100 brugte Nicolai 8 linier på at fortælle
dette til dk.edb.netvaerk:

>Håber lidt det er en Telia engang laved - den gad jeg godt have fingrene i
>igen...

Telia? Warriors of the net blev lavet af Ericsson. Efter min mening det
eneste nogenlunde ordentlige de nogensinde har lavet...

http://rander.dk (temporarily down!)

En god politiker i et demokrati er lige så utænkelig som en ærlig indbrudstyv. (Henry Louis Mencken)

Fra : Nicolai

Dato : 27-11-05 12:11

> Telia? Warriors of the net blev lavet af Ericsson. Efter min mening det
> eneste nogenlunde ordentlige de nogensinde har lavet...

Kan sgu være jeg husker forkert - kan bare huske den var på en CD jeg engang
så da jeg havde telia modem for mange år siden - pyha det var (ikke) tider...

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-11-05 15:27

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Kan sgu være jeg husker forkert - kan bare huske den var på en CD jeg
> engang så da jeg havde telia modem for mange år siden - pyha det var
> (ikke) tider...

Var Ericsson, arbejdede der da den blev lavet og det var da noget af en
bastand udtalelse at komme med det eneste ordenlige de nogensinde har
lavet - tja 98% af danske teletraffik ville ikke komme fra a-b uden ericsson
udstyr.. så noget fungerer nok..

Fra : Nicolai

Dato : 28-11-05 16:47

> [...]
> lavet - tja 98% af danske teletraffik ville ikke komme fra a-b uden
> ericsson udstyr.. så noget fungerer nok..

Telia har altid imponeret mig - modem-hastigheder og minutpriser har ikke.
Det var det jeg forsøgte at sige :)