Pakkekalender - dreng 1 1/2 år.
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 21:19

Storesøster på 3 1/2 år skal have pakkekalender, og lillebror vil jo også
gerne være med, skønt han nok ikke forstår så meget, men jeg vil ikke gøre
forskel.

Det går meget godt med ideerne til storesøster - men hvad kunne I komme med
at forslag til en dreng på halvandet år? Jeg har købt nogle biler, en
Postmand Per-bog, lidt slik, et puslespil osv.

Mangler inspiration til nye ideer ........

--
Anne-Lise

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : ellisa

Dato : 26-11-05 01:14

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> Postmand Per-bog, lidt slik, et puslespil osv.
>
> Mangler inspiration til nye ideer ........

Jeg har lavet pakkekalender til knægten på snart 2 år, og udover de ting du
nævner vil jeg da foreslå:
Legetøjsværktøj (fandt en masse på pakkekalender-marked i Bilka)
Legemad
Oliekridt

/ellisa

Fra : karsten & Pia

Dato : 26-11-05 06:53

klip

En kasse duplo kan deles over mange dage.........

MVH Pia

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 26-11-05 19:11

Trekroner wrote:

> Det går meget godt med ideerne til storesøster - men hvad kunne I
> komme med at forslag til en dreng på halvandet år? Jeg har købt
> nogle biler, en Postmand Per-bog, lidt slik, et puslespil osv.

Geomag elementer, modellervoks, playmobilmand, magneter til
køleskabet, lamineret billede af en gravko.
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/

Fra : Anders Majland

Dato : 29-11-05 08:43

> Geomag elementer, modellervoks, playmobilmand, magneter til
> køleskabet, lamineret billede af en gravko.

Til en på 1,5 bør det ikke være småting der kan sluges ved et uheld. Men
hvis han er vant til storesøsters "småting" så måske, men det er lidt
farligt at anbefale generelt - det er ikke uden grund at det hedder 3+ år

Men flere biler er sikkert et hit