internet og fastnet !?
Fra : Martin

Dato : 25-11-05 17:33

hvor kan det gøres billigt ? eller evt. opkobling gennem antennestikket

jeg har ikke fastnet i øjeblikket,jeg har dansk kabel tv internet og bor i
ejet hus så er ikke bundet af noget...

Martin

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 25-11-05 18:28

"Martin" <ole@ole.ole> wrote in

> [...]
>
> jeg har ikke fastnet i øjeblikket,jeg har dansk kabel tv internet og
> bor i ejet hus så er ikke bundet af noget...

Hvorhenne i landet?

mvh
Lars

Fra : Per Larsen

Dato : 25-11-05 19:10

"Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har ikke fastnet i øjeblikket,jeg har dansk kabel tv internet og bor i

Hej Martin

Prøv at kigge på http://www.danskkabeltv.dk/ og se om de levere internet i
dit område. Hvis ikke, så er der jo ADSL fra alle større udbydere.
--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : Martin

Dato : 25-11-05 19:46

hej per >>>

læs lige det jeg skrev en gang mere :/

jeg bor i korsør....

Martin

Fra : Per Larsen

Dato : 25-11-05 21:50

"Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> hej per >>>
>

> læs lige det jeg skrev en gang mere :/
>
> jeg bor i korsør....

Øhhhh, ja så burde du jo kunne få det igennem antennestikket, da DKTV levere
til:

Korsør Antenneselskab

Korsør Antenneselskab A.m.b.A.
Tårnborgvej 4
4220 Korsør

Telefon: 58 37 38 70

Eller har jeg misforstået et eller andet ?

Fra : Martin

Dato : 25-11-05 22:10

"Per Larsen" <perFjerneS@FjerneSfamlarsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 4220 Korsør
>
> Telefon: 58 37 38 70
>
> Eller har jeg misforstået et eller andet ?

ja det har du 100 % jeg sagde jo du skulle læse det jeg skrev igen,men her
er et citat fra linie nr 2 i min post "jeg har dansk kabel tv internet og
bor i"

så jeg søger noget billigere og evt noget med adsl samt fastnet !!! som jeg
skrev i min oprindelige post ?!?!

Martin

Fra : Hans

Dato : 26-11-05 02:28

Martin wrote:

> så jeg søger noget billigere og evt noget med adsl samt fastnet !!! som
> jeg skrev i min oprindelige post ?!?!

Billigere end hvad?

Vi har altså ingen krystalkugler her i gruppen, så søger du svar bliver du
nødt til at komme med nogle specifikke oplysninger.

Hvad betaler du og hvilken båndbredde har du hos Dansk Kabel-TV?

Søger du derimod oplysninger om telefoni er det andre grupper du skal spørge
i:

Hans

Fra : Martin

Dato : 26-11-05 09:15

> Billigere end hvad?

FlatRate 1024/256
1024/256 Kbit/s 299,-

> Vi har altså ingen krystalkugler her i gruppen, så søger du svar bliver du
> nødt til at komme med nogle specifikke oplysninger.

det jeg ønsker er primært noget med adsl, altså billigt adsl og fastnet
telefoni

> Hvad betaler du og hvilken båndbredde har du hos Dansk Kabel-TV?

se ovenstående

> Søger du derimod oplysninger om telefoni er det andre grupper du skal
> spørge

søger selskaber hvori der er både fastnet og adsl evt. 2 forskellige hvo jeg
kan få begge ting billigt.... og pålideligt !!! jeg har IKKE fastnet så
det skal være med mulighed for oprettelse af dette....

Martin

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 26-11-05 10:03

On Sat, 26 Nov 2005 09:15:21 +0100, "Martin" <ole@ole.ole> wrote:

> FlatRate 1024/256
> 1024/256 Kbit/s 299,-

Det fås ikke billigere på ADSL.

Du kan selvfølgelig sagtens oprette fastnet ved siden af:
http://privat.tdc.dk/telefoni/fastnet/

Du kan også bruge den linje du allerede har til IP-telefoni.

/Jarlskov

Fra : Martin

Dato : 26-11-05 10:53

> Du kan også bruge den linje du allerede har til IP-telefoni.

men kan ip-telefoni bruges til alle slags opkald ? altså til alle
mobiltelefoner,og alle fastnet telefoner ? hvad koster det i forbrug og
abbonement ?

Martin

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 27-11-05 00:52

On Sat, 26 Nov 2005 10:52:56 +0100, "Martin" <ole@ole.ole> wrote:

>men kan ip-telefoni bruges til alle slags opkald ? altså til alle
>mobiltelefoner,og alle fastnet telefoner ? hvad koster det i forbrug og
>abbonement ?

Jeg kunne skrive:
>sig mig lige engang ?? er der ikke nogle herinde der læser hvad de svarer på
>??????

Jeg kunne også skrive:
Hans har i sit indlæg allerede har henvist til gruppen
dk.teknik.telefoni.ip - her er der en masse mennesker der ved noget om
det emne.

Hvilket svar synes du selv bedst om at få?

/Jarlskov

Fra : FedeDorit

Dato : 26-11-05 11:36

> [...]
> er et citat fra linie nr 2 i min post "jeg har dansk kabel tv internet og
"eget hus" havde du skrevet men ikke noget om hvilken by!!

Fra : Martin

Dato : 26-11-05 14:50

> "eget hus" havde du skrevet men ikke noget om hvilken by!!

skal jeg nu også citere noget igen ????!!!!????

lige præcis 2 timer og 25 minutter før jeg skrev citat ::: """""citat fra
linie nr 2 i min post "jeg har dansk kabel tv internet og
bor i" """""

skriver igen 2 timer 25 minutter før dette !!!!

citat :::

""""hej per >>>

læs lige det jeg skrev en gang mere :/

jeg bor i korsør....""""

citat slut !!!!!

sig mig lige engang ?? er der ikke nogle herinde der læser hvad de svarer på
??????

Martin

fede dorit : man ved jo aldrig hvornår man får brug for et jernrør !!!!