fejl med asp i chilisoft
Fra : Mark

Dato : 25-11-05 12:52

hej !

Jeg har prøvet asp på chilisoft, for at finde ud af hvor godt det
kører. Der er nu opstået en fejl, som ikke kommer hvis jeg kører
den på min egen computer. Det opstår kun når jeg lægger det ind i
chilisoft. Problemet ses herunder. Hvordan får jeg klaret
problemet ?.

Technical Information (for support personnel)

Error Type:
Sun ONE ASP JavaScript compilation (0x800A03E9)
found 'function' instead of statement
/default.asp, line 92, column 1

Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
1.1.4322)

Page:
GET /default.asp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørn Andersen

Dato : 25-11-05 19:02

On 25 Nov 2005 11:51:59 GMT, Mark <hest@hest.dk> wrote:

> [...]
>
>Technical Information (for support personnel)
>
>Error Type:
>Sun ONE ASP JavaScript compilation (0x800A03E9)

Og hvad står der så dér? - Altså i linie 92 (og evt. nogle linier
inden).

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Mark

Dato : 25-11-05 23:10

Jørn Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Og hvad står der så dér? - Altså i linie 92 (og evt. nogle linier
> inden).
>

> --
> Jørn Andersen,
> Brønshøj

hej !

fejlen er at jeg har lavet et if then else..i javascript. Derefter
har jeg
placeret en function...det vil den ikke acceptere. Hvilke den gør
under
min egen computer med ISS. Koden ses herunder.

<% } else { %>

<%

function index() {

this.titel = '';
this.billede = '';
this.id = 0;

}

Fra : Mark

Dato : 25-11-05 23:56

problemet er løst

mvh Mark

Fra : Jørn Andersen

Dato : 26-11-05 02:38

On 25 Nov 2005 22:56:05 GMT, Mark <s@s.dk> wrote:

>problemet er løst
>
>mvh Mark

Hvordan?

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Mark

Dato : 26-11-05 11:47

Jørn Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Hvordan?
>
> --
> Jørn Andersen,
> Brønshøj

Da jeg ikke er så god endnu vidste jeg ikke helt at du kunne få
adgang til function, hvis man flyttede den et andet sted en lige
der hvor man skal bruge den. Derved blev det ikke noget problem,
for der kom kun fejl hvis jeg placerede det efter "} else {" ,
så jeg placerede den bare højere op på siden ;). Så virkede den.

mvh Mark