Main board konekter 20/24 pin stik
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 08:52

Jeg har købt et ASUS P4V800D-X motherboard og konstater at
strømforsyningsstikket er et 24ben stik.
På min ca. 1år gammel ATX strømforsyning er der et 20ben stik.
kan dette stik anvendes.?

Fra : JK

Dato : 25-11-05 09:06

On Fri, 25 Nov 2005 08:51:38 +0100, "It Test" <testing(at)pc.dk>
wrote:

>Jeg har købt et ASUS P4V800D-X motherboard og konstater at
>strømforsyningsstikket er et 24ben stik.
>På min ca. 1år gammel ATX strømforsyning er der et 20ben stik.
>kan dette stik anvendes.?

Du køber en 20/24 adapter. Kan ikke lige få edbpriser.dk til at søge
p.t., men prøv hos shg.dk

Det er værre hvis din strømforsyning mangler ledningen med 4 ledere
(2x2).

mvh

John

Fra : JK