OleRømer&Einstein tog fejl - EB-vits
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-05 21:37

Rømer-Einstein tog fejl (EB-vits)

Ekstrabladet-side2 tegneserie

En enkelt blink med øjet er klart det hurtigste

Næ næ lysets hastighed er det hurtigste

Hør lige her drenge - tyndskid er klart det hurtigste - forleden dag
havde jeg tyndskid. Jeg drønede ud på toilettet og nåede hverken at
blinke eller tænde for lyset, før jeg havde skidt i mine bedste
bukser

Fra : Olsen

Dato : 26-11-05 23:44

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:Pvphf.944$7A.238
@fe69.usenetserver.com:

?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-05 11:07

"Olsen" <olsen@olsen.no> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:Pvphf.944$7A.238
> @fe69.usenetserver.com:

> ?

Går dit spørgsmål på noget om patologisk peristaltik og diarres antal
meter pr sekund?
Vær lidt præcisere i din formulering

Iøvrigt kan sandsynligheden ikke skønnes kvantitativt for at man en
dag opdager et fysisk fænomen der udbreder sig hurtigere end lys.
Engang kendte man ikke magnetisme. Der er nok meget vi ikke kender
idag.

Den antividenskabelige religiøse nørd Einstein ophøjede Rømer-lærdom
til _Dogme_
Uden logisk begrundelse.

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 27-11-05 18:51

Bo Warming wrote:

> Den antividenskabelige religiøse nørd Einstein ophøjede Rømer-lærdom til
> _Dogme_
> Uden logisk begrundelse.

bla bla bla, det er udtryk for din egen opfattelse og påstanden
underbygges ikke af noget videnskabeligt.

JS

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-05 00:59

"Jesper Sørensen" <011277@gmail.com> wrote in message

> bla bla bla, det er udtryk for din egen opfattelse og påstanden
> underbygges ikke af noget videnskabeligt.

Fortæl du noget fysik der modsiger mig, please. Eller er du blot
blindt autoritetstro?

Tor Nørretranders ny bog om Einstein roser ham for teorier, men går i
en stor bue uden om akraft og bombe og anden praktiks forbindelse med
disse teorier, Der er nemlig ingen
Energi-masse formel er smuk, men havde ingen interesse for de
afgørende laboratorie-fysikere, hvis eksperimenter gradvist fik tæmmet
spaltningen af uran og andre tunge grundstoffer til lette under enorm
energiudvikling.
Newtons lov har heller ikke fremmet industrien, kun erkendelsen.

Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N. Slutning mm kan
sføli udelades

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 05-12-05 22:27

Bo Warming wrote:
> [...]
> Newtons lov har heller ikke fremmet industrien, kun erkendelsen.
>
> Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N. Slutning mm kan sføli

bla bla. Jesper Sørensen, cand. polyt.