Baby spænder i kroppen
Fra : Kristine Gazel

Dato : 24-11-05 19:12

Hejsa
Vi har lagt mærke til at Elisabeth engang i mellem spænder voldsomt i
overkroppen, nakken, skuldrene, armene og hænderne (knytter dem). Det ser
meget mærkeligt ud, nærmest som om at hun skutter sig. Men hun er ikke kold
eller noget. Det virker heller ikke som om hun har ondt, men hun ser lidt
anstrengt ud.
Er der nogen herinde der har nogen bud på hvad der er på færde? Jeg kan godt
komme med flere oplysninger hvis det er, men det er lidt svært at beskrive.
Hun er 7 mdr i dag.

Kristine Gazel - http://kristine.gazel.dk/
Bibliotekar DB; Cand. Scient. Bibl.
"He who lends a book is an idiot. He who returns the book is more
of an idiot". - Anonymous, Arabic Proverb.

Fra : Smed & Mikaelsen

Dato : 24-11-05 19:18

Hej

Kunne det være at hun "presser"? - dette kan hun jo også gøre selvom der
ikke kommer resultater lige med det samme.

Fra : Kristine Gazel

Dato : 24-11-05 19:46

Smed & Mikaelsen wrote:
> Hej
>
> Kunne det være at hun "presser"? - dette kan hun jo også gøre selvom
> der ikke kommer resultater lige med det samme.

Jo, det er min umiddelbare indskydelse at det har noget med maven at gøre.
Det virker bare så voldsomt at jeg ville høre, om der ernogle der har set
noget lignende.

Fra : John

Dato : 25-11-05 00:36

vores barn gør det samme (han er 5mdr gammel)..

jeg tror det sker når de føler at der er noget der skal ud...

--------

Fra : ThomasB

Dato : 27-11-05 18:55

> [...]
> Er der nogen herinde der har nogen bud på hvad der er på færde? Jeg kan
> godt komme med flere oplysninger hvis det er, men det er lidt svært at

Vores gjorde det samme. Se næsten ud som om de er vildt hidsige.

SP siger at det er meget normalt og det ofte kommer når de er trætte og
irriterede.