Rhodesian Ridgeback forsvundet i Silkeborg
Fra : Trine Kornum Christ~

Dato : 24-11-05 17:38

Hej

Jeg har lige hørt fra en mands kollega, at der er forsvunden en RR-han
omkring Silkeborg. Jeg tænkte om der var nogen som lige ville holde et
ekstra øje på hundens gåtur.

Mvh Trine

http://www.ridgebackklub.dk/temp/ny_side_2.htm

Fra : fam. Ager

Dato : 24-11-05 18:41

"Trine Kornum Christiansen" <trinekc@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

det er vel den samme, som preben gjorde opmærksom på d.18/11??

mvh. marie

Fra : BettinaP

Dato : 25-11-05 16:20

"Trine Kornum Christiansen" <trinekc@gmail.com> wrote in message
[...]

Puhha, jeg håber da de finder ham.
Hvor må det bare være modbydeligt at miste sin hund på den måde...uden at
ane hvad der er blevet af ham

BettinaP
(som heldigvis ved, at Mocka render rundt i Utterslev mose og beklager sig
over kulden lige nu)

God weekend til jer alle!

Fra : Kim Christensen

Dato : 26-11-05 22:13

Vi lever i en verden hvor man må vænne sig til tanken om at også
hunde kan blive stjålet, desværre.
Det må være fortvivlende ikke at vide hvor ens hund er eller hvordan
det kære dyr har det.
Der har allerede for år siden været en sag ved Ringkøbing hvor en
hund blev stjålet hjemme fra sin egen baghave, det så ud til at være
bestillingsarbejde. Ikke engang der kan man være sikker.

Hilsen Kim