bluetooth
Fra : Martin

Dato : 24-11-05 17:01

min bror ønsker sig en bluetooth i julegave til sin (ericsson tror jeg han
har nu)

kan man bare købe en og så funker den på alle telefoner med bluetooth eller
skal man købe specielle modeller til de enkelte mobiler ?

Martin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 17:37

Martin presented the following explanation :
> [...]

> kan man bare købe en og så funker den på alle telefoner med bluetooth eller
> skal man købe specielle modeller til de enkelte mobiler ?

En bluetooth hvad ? Bluetooth er en måde at få ting til at snakke
sammen med.

Hvis du mener et bluetooth headset skulle det være uden betydning
hvilken producent der har lavet det så længe telefonen understøtter
bluetooth og headset via bluetooth.

Fra : Martin

Dato : 24-11-05 22:01

> En bluetooth hvad ? Bluetooth er en måde at få ting til at snakke
> sammen med.

sådan en man sætter i computeren og overfører filer,musik,film osv. frem og
tilbage

Martin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 23:27

Martin laid this down on his screen :

> sådan en man sætter i computeren og overfører filer,musik,film osv. frem og
> tilbage

Okay, hvis telefonen understøtter Bluetooth er der fuldstændig
ligemeget hvilket mærke den du sætter i PCen er - men der er forskel på
hvor nemme de er at installere og arbejde med.

Jeg har en D-Link BT120, den er nem at arbejde med og den virker
fortræffeligt.

Fra : Martin

Dato : 25-11-05 12:57

> Okay, hvis telefonen understøtter Bluetooth er der fuldstændig
> ligemeget hvilket mærke den du sætter i PCen er - men der er forskel på
> hvor nemme de er at installere og arbejde med.

tænker du på telefonen eller bluetooth tingen ?

Martin

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-11-05 13:23

on 25-11-2005, Martin supposed :

> tænker du på telefonen eller bluetooth tingen ?

Jeg tænker på en til PCen - der er jo ikke noget der skal installeres
som sådan i telefonen :)