Kan man det???
Fra : mtc

Dato : 24-11-05 15:15

Hej
Jeg har lige et spørgsmål vi har snakket lidt om på arbejdet.
Hvis en medarbejder sidder ved en telefon kan hun så derfra aflytte de andre
rum der er telefoner i?
evt. ved at kode nogle taster på hendes telefon, hun har en mere avanceret
telefon end os andre, plus hun sidder med headset.
Dette er ikke spørgsmål om hun gør det, men om man kan.

På forhånd tak

Fra : KS

Dato : 24-11-05 17:13

"mtc" <mc@z.dk> skrev i en meddelelse news:4385cae2$0$41146$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> telefon end os andre, plus hun sidder med headset.
> Dette er ikke spørgsmål om hun gør det, men om man kan.

Yeps - det kan hun - vel nok afhængigt af telefon og "omstillingssystem",
men jeg har lige anskaffet mig et gammelt Opera 16/32 omstillingssystem,
og der er det faktisk muligt på den måde at "aflytte" et andet rum - man
behøver end ikke have headset.

Mvh KS>

Fra : mtc

Dato : 24-11-05 21:26

Tak for svaret,

Puha, det giver vel nok stof til efter tanke.

Fra : Kent Glerup

Dato : 25-11-05 08:57

On Thu, 24 Nov 2005 21:26:10 +0100, "mtc" <mc@z.dk> wrote:

> Tak for svaret,
>
> Puha, det giver vel nok stof til efter tanke.

Jep!
Specielt når det normalt ikke kan lade sig gøre!
Det er muligt at et gammelt Opera-anlæg kan lave noget i den retning,
men jeg er ikke stødt på nyere anlæg med en sådan funktionalitet.

Husk at hvis dine samtaler bliver optaget/aflyttet, skal du være gjort
bekendt med dette, vist nok endda skriftligt!

MVH
Kent Glerup

Fra : Henning

Dato : 29-11-05 20:39

"Kent Glerup" <glerupYEAH.olesenRIGHT@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:srgdo1dqid8lg96e9iiqj5cfm47s6v3efj@4ax.com...

> [...]
>
> Husk at hvis dine samtaler bliver optaget/aflyttet, skal du være gjort
> bekendt med dette, vist nok endda skriftligt!

Hej.

Det kan man sagtens. Mange PABC'er ( også nye Kent Glerup ) har automatisk
afløftning og det kan anvendes til dette.
Nogle har også "rum monitorering "

Hilsen

Henning

Fra : Anders Nielsen

Dato : 11-12-05 16:54

Spørg dog, om hun gør det

Fra : Leif

Dato : 12-12-05 20:08

"Anders Nielsen" <anders_nielsen@webspeed.dk> wrote in message
> Spørg dog, om hun gør det

Og spil dum, og lad som om du gerne vil vide hvordan man gør

/Leif