Mini Opera.
Fra : Stony

Dato : 24-11-05 14:04

hej.
Nogen der ved noget om Opera Mini ?
Kan godt komme på internet med min N 6230i , men
når jeg bruger Opera og trykker på et bogmærke , ligegyldigt hvilket ,
så sker der ikke noget.den skriver bare i nederste felt "oversætter" og
det bliver den ved med.
Kan se på ikonet at jeg er på nettet når jeg har åbnet Opera Mini..
Nogen bud ?

Stony

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-11-05 14:11

Stony skrev:

> Nogen der ved noget om Opera Mini ?

Lidt.

> [...]
> når jeg bruger Opera og trykker på et bogmærke , ligegyldigt hvilket ,
> så sker der ikke noget.den skriver bare i nederste felt "oversætter" og

Jeg bruger Opera mini på min SE K700i, og det kører suverænt. Den
skriver også "Oversætter", men inden længe går den over til en
bjælke og en brøkangivelse, og når bjælken er udfyldt, er siden
klar og vises.

> Kan se på ikonet at jeg er på nettet når jeg har åbnet Opera Mini..
> Nogen bud ?

Jeg har også hentet den til min T610, men der kan jeg ikke få den
til at virke - den virker én gang, men er død næste gang jeg vil
bruge den. Jeg har dog ikke forsket så meget i den. Måske har
mobilen en forkert opsætning. Jeg bruger den ikke så tit.

--
Bertel

Fra : FedeDorit

Dato : 24-11-05 15:54

> [...]
> skriver også "Oversætter", men inden længe går den over til en
> bjælke og en brøkangivelse, og når bjælken er udfyldt, er siden

Hmm min SE K700i med Opera skriver ikke noget med "oversætter".Den skriver

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 17:17

FedeDorit used his keyboard to write :
> Hmm min SE K700i med Opera skriver ikke noget med "oversætter".Den skriver

Formentlig fordi du har valgt en med engelsk tekst ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 14:21

Stony formulated on torsdag :
> Nogen bud ?

Har du opsat den korrekt med hvilken WAP profil den bruger ?

Fra : Stony

Dato : 24-11-05 14:35

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Stony formulated on torsdag :
>
> Har du opsat den korrekt med hvilken WAP profil den bruger ?
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Hentede en automatisk Wap / Gprs opsætning hos Unotel.Kører fint.
Hvis jeg aktiverer internet på mobilos så kører det fint.
Hvis jeg starter Opera op , så kommer jeg også på nettet ,
men så er det at når jeg vælger et eller andet link på Opera at
den bare står og står og intet sker , undtagen at den skriver "oversætter".
har nu stået sådan en 30 minutters tid og intet er sket.
Har set der kræves et internet adgangs indstilling. Når jeg så logger på
Unotel ,
så er der et link hvor jeg så kan hente sådan en opsætning.
Den er så på TDC`s side og når den så er tastet ind siger TDC at jeg ikke er
TDC kunde og det kan de jo have ret
i. Så der kommer ingen opsætning til min mobilos..
Men Unotel bruger jo TDC nettet.. TDC har ikke opdateret med Unotel ?

Stony

Fra : Stony

Dato : 24-11-05 14:43

"Stony" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i. Så der kommer ingen opsætning til min mobilos..
> Men Unotel bruger jo TDC nettet.. TDC har ikke opdateret med Unotel ?

UNOTEL har lige mailet mig at de meget gerne vil hjælpe :))
Se det er sku` SERVICE der vil noget !!!

Fritz

Fra : Stony

Dato : 24-11-05 15:14

> UNOTEL har lige mailet mig at de meget gerne vil hjælpe :))
> Se det er sku` SERVICE der vil noget !!!
>
> Fritz

Mailer offcourse løsningen her når Unotel har fundet ud af det..

Fritz / Stony..